Články

Vše Preview Rozhovory Témata Komentáře

RagnarRox: Hororové série nebyly plánem

17. 11. 2017 / Marek Černý / Rozhovory

Populární autor zábavných a především poučných videí RagnarRox se nám dostal do rukou, aby nám řekl své postřehy z vlastní tvorby. O co se p...

Kazumasa Iwao a Šigeru Ómori: Pokémon Ultra Sun a Ultra Moon nejsou výplňový díl

23. 10. 2017 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Zajeli jsme do centrály Nintenda, abychom si popovídali s hlavními vývojáři Pokémon Ultra Sun a Ultra Moon.

Jakub Wiśnieski: Omezuje mě jen moje fantazie

25. 1. 2017 / David Rozsíval / Rozhovory

Desková hra This War of Mine se snaží hráčům ukázat vážná témata. O její tvorbě, rozdílech mezi videohrami a deskovkami i o tom, jestli v desk...

Alex Hall: Naši hru nazí nedohrajete!

30. 12. 2016 / David Rozsíval / Rozhovory

Co bylo nejtěžší na tom, převést Dark Souls do deskové hry? Jaký boss vám bude dělat největší problémy? A bude hra tak skvělá, jako její p...

Peter Frølund: VR lidem otevře nové možnosti zážitků

14. 12. 2016 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Jak vidí současnost a budoucnost virtuální reality Peter Frølund, viceprezident evropské divize HTC, tvůrců VR headsetu Vive.

Mariina Hallikainen: "Sandbox jsme chtěli v první řadě"

23. 2. 2016 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

S generální ředitelkou studia Colossal Order jsme si popovídali o dalších plánech pro Cities: Skylines, nečekaném úspěchu a pravé finské zimě.

Alex Ward: "Golf je nuda. Proto je to skvělé téma pro akci"

26. 1. 2016 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Vývojáři explozivních závodů Burnout a graficky úchvatného Black představili novou hru, kterou byste asi nečekali. Proč se zakladatelé studia Cr...

Martin Mastný: "Nečekal jsem takový zájem o Novus"

26. 11. 2015 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Novus Inceptio je česká MMO hra s vysokými ambicemi. O andělech, hudbě budoucnosti i reakci hráčů jsme si popovídali s vývojářem Martinem Mastným.

Paperash: "Dark Train nepovede hráče za ručičku"

8. 10. 2015 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Jeden z nejunikátnějších českých herních projektů si potrpí na svá tajemství. O ambicích, inovacích a solení skenerů jsme si popovídali Vojt...

Erwan Le Breton: "Heroes 7 si každý upraví podle sebe"

16. 9. 2015 / Vojtěch Bednář / Rozhovory

Když se chcete dozvědět co nejvíc o nové hře, jdete většinou přímo za vývojáři. U Heroes to ale neplatí. Poslední čtyři díly vyvíjela čt...

John Fuller: "Mad Max bojuje s nejlepšími"

28. 8. 2015 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Návrat Šíleného Maxe na obrazovky bude ve velkém stylu. Co od hry můžeme očekávat nám prozradil producent John Fuller.

Exkluzivně z Gamescomu: Mafia III

8. 8. 2015 / Zdeněk Princ / Rozhovory

Po představení Mafia III jsme si sedli s design directorem Matthiasem Worchem k rozhovoru a probrali některé záležitosti, které nebyly kolem ostře s...

Hangonit: "Chci posunout žánr dál"

2. 8. 2015 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Jaký vliv měly sny na vývoj hry Rememoried a o dalších zdrojích inspirace jsme si povídali s jediným členem českého herního studia Hangonit.

Tony Hawk: "THPS 5 je návrat k prvnímu dílu"

29. 7. 2015 / Jaromír Möwald / Rozhovory

Krátký pokec s mužem, který Českou republiku naučil slova jako Benihana a Kickflip to Indy.

Soulbound Games: "Renoir děláme podle sebe"

11. 7. 2015 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Česká noirová hra je docela unikátní záležitost. O vývoji logické plošinovky Renoir jsme se bavili se členy zlínského studia Soulbound Games.

Hans Lo: "Nasloucháme naším fanouškům"

15. 3. 2015 / Jaromír Möwald / Rozhovory

Mít na deset minut k dispozici hlavního producenta bojovky Mortal Kombat X je příležitost, která se neopakuje. Položili jsme mu několik zapeklitých...

Almir Listo: "Už nemlátíme hlavou do zdi"

26. 2. 2015 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Povídali jsme si o new-genové verzi Payday 2 s producentem hry.

Rozhovor o Warface

8. 4. 2014 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Povídali jsme si s Crytekem o jejich online F2P střílečce, která brzy přijde na Xbox 360.

Mariina Hallikainen: "Sandbox jsme chtěli v první řadě"

23. 2. 2016 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

S generální ředitelkou studia Colossal Order jsme si popovídali o dalších plánech pro Cities: Skylines, nečekaném úspěchu a pravé finské zimě.