Články

Vše Preview Rozhovory Témata Komentáře

Martin Mastný: "Nečekal jsem takový zájem o Novus"

26. 11. 2015 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Novus Inceptio je česká MMO hra s vysokými ambicemi. O andělech, hudbě budoucnosti i reakci hráčů jsme si popovídali s vývojářem Martinem Mastným.

Paperash: "Dark Train nepovede hráče za ručičku"

8. 10. 2015 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Jeden z nejunikátnějších českých herních projektů si potrpí na svá tajemství. O ambicích, inovacích a solení skenerů jsme si popovídali Vojt...

Erwan Le Breton: "Heroes 7 si každý upraví podle sebe"

16. 9. 2015 / Vojtěch Bednář / Rozhovory

Když se chcete dozvědět co nejvíc o nové hře, jdete většinou přímo za vývojáři. U Heroes to ale neplatí. Poslední čtyři díly vyvíjela čt...

John Fuller: "Mad Max bojuje s nejlepšími"

28. 8. 2015 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Návrat Šíleného Maxe na obrazovky bude ve velkém stylu. Co od hry můžeme očekávat nám prozradil producent John Fuller.

Exkluzivně z Gamescomu: Mafia III

8. 8. 2015 / Zdeněk Princ / Rozhovory

Po představení Mafia III jsme si sedli s design directorem Matthiasem Worchem k rozhovoru a probrali některé záležitosti, které nebyly kolem ostře s...

Hangonit: "Chci posunout žánr dál"

2. 8. 2015 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Jaký vliv měly sny na vývoj hry Rememoried a o dalších zdrojích inspirace jsme si povídali s jediným členem českého herního studia Hangonit.

Tony Hawk: "THPS 5 je návrat k prvnímu dílu"

29. 7. 2015 / Jaromír Möwald / Rozhovory

Krátký pokec s mužem, který Českou republiku naučil slova jako Benihana a Kickflip to Indy.

Soulbound Games: "Renoir děláme podle sebe"

11. 7. 2015 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Česká noirová hra je docela unikátní záležitost. O vývoji logické plošinovky Renoir jsme se bavili se členy zlínského studia Soulbound Games.

Hans Lo: "Nasloucháme naším fanouškům"

15. 3. 2015 / Jaromír Möwald / Rozhovory

Mít na deset minut k dispozici hlavního producenta bojovky Mortal Kombat X je příležitost, která se neopakuje. Položili jsme mu několik zapeklitých...

Almir Listo: "Už nemlátíme hlavou do zdi"

26. 2. 2015 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Povídali jsme si o new-genové verzi Payday 2 s producentem hry.

Rozhovor o Warface

8. 4. 2014 / Vojta Dřevíkovský / Rozhovory

Povídali jsme si s Crytekem o jejich online F2P střílečce, která brzy přijde na Xbox 360.

S Florianem Schwarzerem o Bloodlines 2

18. 7. 2019 / Jan Bors / Rozhovory

Na letošní E3 se Honzovi povedlo náhodné setkání s členem vývojářského týmu Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2. Později se spolu znovu spoj...

Martin Sahlin: Unravel byl pokusem o nápravu

8. 7. 2019 / Aleš Tihlařík / Rozhovory

Největším překvapením E3 2015 se stal příchod plachého švédského vývojáře, který představil světu kouzelný Unravel. Tím vývojářem byl ...

Cristian Chihaia: Dobrý systém není nutné měnit

1. 7. 2019 / Aleš Tihlařík / Rozhovory

Cristiana Chihaiu můžete znát jako art directora posledních dvou dílů série Assassin’s Creed. Jak se talentovaný rumunský kreativec dostal ke hr...