Ancel pracuje na Beyond Good & Evil 2
Už jsme ani nedoufali. Tedy, pokud vy ano, tak obdivuji vaši výdrž. Po dlouhých letech mlčení a mlžení přichází potvrzení vývoje druhého dílu skvělé hry Beyond Good & Evil od člověka nejpovolanějšího, šéfa vývoje jedničky Michela Ancela.
Ancel byl pozván do studia Double Fine na natočení dvou dílů jejich pořadu Devs Play. V něm Tim Schafer a další lidé z Double Fine hrají ikonické hry s jejich tvůrci, rozebírají různé myšlenky za jejich designem a sdílejí historky z vývoje. V posledních dvou dílech Schafer hrál s Ancelem hry Rayman 2: The Great Escape a právě Beyond Good & Evil.
Na samotném konci epizody se Schafer ptá Ancela, zda na hru pořád myslí, protože pracuje na jejím sequelu. Ancel na to odpověděl: "Jo, ale je to náročné, protože je pro mě těžké udělat stejnou hru dvakrát. Vždy chci udělat něco jiného. Nevím, jak to zvládáš s Psychonauts 2." Schafer na to Ancelovi odpovídá, že je třeba přidat nové věci a pohrát si se stávajícími mechanismy.
Nezní to, že by se vývoj hry blížil ke konci, ale Ancel alespoň vyvrací loňskou zprávu od viceprezidenta marketingu v Ubisoftu, že na pokračování nepracuje.
Vývoj Beyond Good & Evil 2 byl oznámen před dávnými osmi lety a od té doby se okolo jeho tichého vývoje objevují různé spekulace. Vývoj hry zřejmě není bez problémů a navíc její vývojářský tým je údajně nepočetný, aby si udržela jednotný styl. Oba faktory nejspíše stojí za roky nejistoty ohledně toho, zda se na hře vůbec pracuje. Ubisoft sám naposledy potvrdil vývoj hry v roce 2014 a již loni v červnu se BGE 2 prý testovalo v Ubisoft Montpellier.
Ancel v roce 2013 od Ubisoftu odešel a ve svém vlastním studiu Wild Sheep začal pracovat na druidské hře WiLD, ve které se hráči mohou převtělovat do různých zvířat. S Ubisoftem zřejmě však spolupráci neukončil, ačkoliv není jasné, jakou funkci ve vývoji BGE 2 zastává.