Apex Legends Mobile vydělal 111 milionů jen během prvního týdne
Společnost Electronic Arts vypustila minulé úterý mobilní derivát své battle-royale střílečky Apex Legends. Spekulovalo se o tom, jestli bude mít hra stejný úspěch na mobilech, jako v minulosti prokázala na PC a konzolích. A výsledky za první týden ukazují, že se EA nemají čeho bát.
- Apex Legends vstoupil na mobilní platformy v úterý 17. května
- Za první týden na trhu již novinka vydělala 4,8 milionu dolarů, tedy 111 milionů korun
Už jste vyzkoušeli nový Apex Legends Mobile na vašem zařízení s Androidem či iOS? Velká spousta hráčů z celého světa by na tuto otázku odpověděla kladně, jak dokládají statistiky společnosti Sensor Tower. Ta překládá zcela jasné informace – Apex Legends Mobile za první týden vydělal svým tvůrcům 4,8 milionu dolarů, v přepočtu tedy bezmála 111 milionů korun.
A to i přes skutečnost, že je zdarma ke stažení, jako její největší konkurence Fortnite, Call of Duty Mobile, případně PUBG Mobile. Výdělek totiž putuje z mikrotransakcí, prostřednictvím kterých jsou hráči ochotni zakoupit si unikátní kosmetická vylepšení, případně proměnit skutečně peníze v herní měnu.
Sensor Tower dále doplňuje, že Apex Legends Mobile se v den vydání stal nejstahovanější mobilní hrou na platformě App Store (obchod s aplikacemi pro iPhone a iPad) hned v 60 zemích světa, včetně Japonska, Indie, ale i Velké Británie a Německa.
Zároveň není bez zajímavosti, že největší podíl peněz (44 %, 2,1 milionu dolarů) poslali do hry uživatelé z USA. Celkové výsledky stojí ve stínu kritiky, která se na hru valí kvůli údajně extrémně předraženým skinům a dalším kosmetickým vylepšením.