Below se odkládá na neurčito, vývoj jde dál
Dlouho očekávaná rogue-like hra oceňovaného studia Capybara oproti původnímu plánu letos v létě nevyjde. Na svém blogu to potvrdili sami tvůrci, stojící za tituly Super Time Force a Superbrothers: Sword and Sworcery.
„Od samého začátku jsme věděli, že Below je náš nejambicióznější projekt, a zkrátka ještě nejsme spokojeni s jeho hloubkou a vyladěním všech funkcí,“ uvedli autoři v příspěvku. Dodávají, že nechtěli stanovovat další nekonkrétní datum. Místo toho slibují, že příští aktualizace, až k ní dojde, s sebou přinese pevně určený den vydání.
„Tvorba her je náročná, ale odměňující práce. Přijmout, že po tak dlouhé době vývoje hra potřebuje ještě další čas, není lehké, ale je důležité, abychom byli upřímní sami k sobě i k vám, hráčům,“ vysvětlují Capybara Games ve svém příspěvku.
Below platí mezi indie hrami za jeden z nejočekávanějších titulů. Byť je to již do značné míry klišé, často bývá pro svoji obtížnost a důraz na náročný, ale férový soubojový systém přirovnáváno k Dark Souls. Vizuální zpracování a hudba Jima Guthrieho však dodávají Below velkou dávku osobitosti. Hra byla oznámena už na E3 2013 a ve vývoji je ještě déle. Capybara Games ji zatím připravují ve verzích pro Windows a Xbox One.