Divinity: Original Sin II přinese split screen
Po delším čekání a netrpělivých dotazech komunity se od belgického týmu Larian Studios konečně dozvídáme, že izometrické akční RPG Divinity: Original Sin II nakonec přeci jen přinese podporu lokálního multiplayeru v režimu rozdělené obrazovky. Celkově spolu pak budou moci hrát až čtyři hráči propojení skrze dva počítače, což už nám v praxi předvádí nově zveřejněné video.
Tím nás doprovází vždy sympaticky nadšený Swen Vincke, který zprvu přináší příslib podpory ovladače na PC a následně už dochází k praktické ukázce plynulého startu on-line i lokálního multiplayeru, do něhož bude možné naskočit kdykoli za běhu hry.
To však není jedinou prezentovanou novinkou hry a vedle toho zástupci týmu ukazují ještě crafting kouzel a možnost unikátních magických kombinací. Z uvedených příkladů můžeme vypíchnout kupříkladu kombinaci schopností nekromanta a ohnivých kouzel, což ve finále znamená možnost nechat explodovat okolní mrtvá těla.
S mrtvými těly a potažmo s umírajícími nepřáteli nadále souvisí to, že tvůrci do hry přidali efekt hadrových panenek a k zemi se kácející postavy tak mají předem vytvořené animace pouze po dobu prvních několika málo snímků. Poté se již otěží ujímá fyzikální engine a postavy se hroutí tak, jak by normálně dopadly do prostředí hry. Docházet tak může ke kolizím s objekty a k dalším vychytávkám, které již blíže představuje přiložené video.
To za další odhaluje další drobnosti týkající se craftingu využívajícího runy, řadu nepřímých záběrů přímo ze hry a především celkové nadšení celého týmu. 14. září se tedy zřejmě máme nač těšit i my, k bližšímu představení však dojde již během začátku září, kdy se hra bude prezentovat na výstavě PAX West v americkém Seattlu.