Dojmy z betaverze Call of Duty: Modern Warfare 2 - zpátky do současnosti
i Zdroj: Activision
Preview Call of Duty: Modern Warfare 2 Článek Dojmy z betaverze Call of Duty: Modern Warfare 2 - zpátky do současnosti

Dojmy z betaverze Call of Duty: Modern Warfare 2 - zpátky do současnosti

Martin Synek

Martin Synek

20. 9. 2022 14:30

Seznam kapitol

1. U RÝSOVACÍHO STOLU 2. HMOTNĚJŠÍ A POMALEJŠÍ

Víkend je za námi a s ním i první pořádná možnost, jak se podrobněji podívat na nový díl Call of Duty. Majitelé předobjednávek na PlayStationech si totiž mohli osahat multiplayerovou část nejnovějšího Modern Warfare 2 od tvůrců z Infinity Ward, kteří v roce 2019 přišli s výborným rebootem původní čtyřky. Aktuální beta naznačila, jakým směrem se bude nejnovější CoD ubírat.

Reklama

Otevřená beta si ukrojila nějakých pětadvacet hodin mého času. Když jsem hru v pátek nainstaloval a čekal na večerní spuštění, v hlavě se mi promítaly obrázky ze čtvrteční akce Call of Duty Next, kde byla poprvé možnost vidět Modern Warfare II pořádně v pohybu. Nutno podotknout, že graficky se mi na první dobrou hrubě nelíbila. Prostě jsem v ní na první pohled neviděl ten generační posun, který tvůrci po celou dobu slibují. Nicméně beta ukázala, že mýlit se je lidské, a nakonec to z grafického hlediska nebude tak špatné. 

Na pátém PlayStationu se všechno hýbe plynule a pokrok lze pozorovat hlavně na větší detailnosti prostředí. Barevné schéma je velmi podobné prvnímu dílu z roku 2019 a pokud jste tento díl hráli, budete opět jako doma. Pravidelní hráči Warzonu pak pomalu nebudou pozorovat změnu, jelikož pohyb i střelba jen pokračují v trendu, jaký nastavil právě výše jmenovaný první díl. Jásat budou především ti, kteří nebyli nadšeni arkádovějším pojetím série Black Ops nebo druhoválečným návratem v nepříliš povedeném Vanguardu. Osobně patřím mezi ty druhé, kterým vůbec nevoněl návrat do vod druhé světové a de facto i změna mapy ve Warzonu.

Zde je svět zase v pořádku a v multiplayeru jsem dostal možnost si znova osahat staré známé moderní zbraňové systémy. Vyzkoušel jsem vše, co betaverze nabízela, tudíž přístup ke klasickým ARkům, zastoupeným například M4, tak i k SMG typu AK-74u, taktickým zbraním či brokovnici a také odstřelovačce.  Standardně velkou roli hrají attachmenty, kterými si zlepšujete své zbraně v novém a přepracovaném Gunsmithu. V něm je možné, kromě klasického sestavování loadoutu, objevit ve zbraňové nabídce i tzv. receivery. Jde o zbraňové platformy, na jejichž základu je možné postavit odlišný typ zbraní. Zjednodušeně řečeno – z ARka můžete vytvořit klidně SMG nebo LMG či taktickou pušku, která však vždy bude mít základ ve zvoleném receiveru. 

V průběhu levelování zbraně se vám vždy na přesně daném levelu odemkne i daný receiver, který je možné dále použít

Každá ze zbraní má nově maximální level upraven na 20. Takže levelování zbraní nyní postupuje rychleji a mizí nutnost zbraně grindovat na level 75 a podobně, jako tomu bylo dříve. V průběhu levelování zbraně se vám vždy na přesně daném levelu odemkne i daný receiver, který je možné dále použít. Mnoho vylepšení funguje u vícero druhů zbraní, a pokud si je jednou odemknete, můžete je používat u všech podporovaných kousků, což dále ulehčuje a zpříjemňuje progress. Každý z attachmentů samozřejmě má svůj dopad na jednotlivé vlastnosti zbraně a hráč si může přizpůsobit ovládání svému stylu hraní podobně, jako tomu bylo minule.  K tomu je nutné zmínit, že v loadoutu budete vybírat z široké nabídky taktického příslušenství, perků, field upgradů a v neposlední řadě také killstreaků.

První
Poslední
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama