Embracer opět utahuje opasky. Propouštění se nově dotklo studia Lost Boys Interactive
Vlna propouštění, která v loňském roce zdecimovala herní průmysl, pokračuje. Poslední obětí holdingové společnosti Embracer je studio Lost Boys Interactive.
- Vlna propouštění pokračuje
- Poslední obětí je studio Lost Boys Interactive
- Za rozhodnutím stojí holdingová společnost Embracer
Holdingová společnost Embracer má další zářez na pažbě. Nejnovější obětí dlouhotrvající restrukturalizace se stalo studio Lost Boys Interactive, které bylo donuceno k propuštění blíže nespecifikovaného množství zaměstnanců. Vývojářský celek Lost Boys Interactive přešel v roce 2022 pod křídla studia Gearbox Software. Tím pádem jej získala společnost Embracer, pod kterou Gearbox Software spadá od roku 2021. Studio Lost Boys Interactive je složeno z více jak čtyř set zaměstnanců a funguje převážně jako podpůrný celek, který vypomáhá ostatním studiím.
Zaměstnanci Lost Boys Interactive se v poslední době podíleli například na vývoji Tiny Tina's Wonderlands (hra je dostupná pro PC a herní konzole současné i minulé generace), ale jejich pracovní projekty jsou provázány i se společnostmi Blizzard Entertainment, 2K Games, Visual Concepts, Amazon Games, PUBG Corporation či ZeniMax Online Studios. O propuštění informovalo několik bývalých zaměstnanců, a to včetně producenta Jareda L. Pace a designéra Dylana Hendrena. Přesný počet propuštěných zaměstnanců není znám, ale je patrné, že došlo i na vysoko postavené jedince.
“Zastavte mě, pokud jste to už slyšeli, ale Lost Boys Interactive dnes oznámili, že propouští část svého týmu, včetně mě. Ozvěte se prosím, pokud víte o někom, kdo potřebuje producenta nebo opravdu jakoukoli pozici. Vypadá to, že bylo ovlivněno mnoho pracovních pozic na různých úrovních,” informuje producent Jared L. Pace.