Eric Barone tvoří Haunted Chocolatier téměř od nuly, nepřebírá prvky ze Stardew Valley
Eric Barone se od života farmáře přesunul k výrobě čokolády. Přesně o tom je totiž jeho další hra - Haunted Chocolatier. V posledním příspěvku na blogu autor vysvětluje, jak k celému vývoji přistupuje.
- Eric Barone v případě své další hry nepřebírá prvky ze Stardew Valley
- Kódování herních prvků začíná od nuly, stejně jako příprava grafiky
- Hru nevydá, dokud s ní nebude spokojen
Ač se to na první pohled nemusí zdát, od Stardew Valley se Haunted Chocolatier výrazně odlišuje, třeba daleko větším důrazem na souboje, které by měly být zábavné a uspokojující. Tím pádem si nemůže dovolit použít mechanismy ze své první hry. “Můžete si být jisti, že nekopíruji souboják ze Stardew Valley. Naopak - téměř vše v Haunted Chocolatier, včetně soubojů, je nakódováno (a nakresleno) úplně od nuly.”
Barone potvrdil přítomnost štítů, které krom blokace útoků mohou útočníka omráčit, načež na něj hráč může útočit daleko rychleji. Do druhé ruky však může uchopit celou řadu dalších předmětů, které výrazně pozmění herní styl. Barone také upozornil, že aktuální videa a GIFy prezentují rozdělanou práci, nikoli finální verzi.
Také Haunted Chocolatier tvoří Barone úplně sám, což znamená, že se vývoj pořádně protáhne. V této souvislosti dodává, že hru nevydá dříve, než bude opravdu spokojen s každým jejím aspektem. Své fanoušky závěrem uklidnil, že už v hlavě nosí kompletní vizi, vše jde podle plánu.