Jaký bude Battlefield 3 pro konzole?
Tak schválně, kolikrát už jste si pouštěli oslavovaný trailer „Bad Part of Town“ na studiem DICE připravovaný Battlefield 3? Určitě tolikrát, abyste se plně nasytili úžasným audiovizuálním zpracováním, které hra v krátké ukázce předvádí. Ovšem ne všechny hráče tyto nadstandardní kvality potěšily. Máme samozřejmě na mysli majitele konzolí, především pak těch, kteří hrají na hardwarově nejslabším Xboxu 360. Bojí se totiž, aby pastva pro oči demonstrovaná v ukázce, nebyla oproti té na PC poněkud zpustlá.
Dle studia DICE se však strachují zbytečně. Jak ujišťuje umělecký šéf Gustav Tilleby, konzolové verze budou vypadat také „velmi dobře“.
„Dobrou zprávou je, že máme novou renderovací technologii, která nám dovoluje provádět komplexnější výpočty bez potřeby extra výkonu. A v tom je ta magie, proto bude hra vypadat velmi dobře i na Xboxu 360,“ ujišťuje Tilleby.
Ten dále dodává, že je jejich nový engine Frostbite 2 o krok před konkurencí, díky čemuž si mohou dovolit to, co jsme viděli v připomínané ukázce.
Opravdový rozdíl mezi verzí pro PC a verzí pro konzole poznáme na podzim tohoto roku, kdy by měl Battlefield 3 launchovat.