Nové studio spol. BioWare připravuje MMORPG
Známá kanadská společnost BioWare Corp. se pod finanční záštitou investiční a kapitálové společnosti Elevation Partners minulý rok spojila s nezávislým týmem Pandemic Studios, čímž vznikl vývojářský kolos s neuvěřitelným potenciálem. V rámci něj však budou BioWare i Pandemic nadále fungovat jako samostatné subjekty, což dokládá i aktuální informace původem od Kanaďanů z BioWare. Tato společnost, známá především díky svým RPG titulům, totiž oznámila otevření svého nového a teprve druhé samostatného studia v Austinu v americkém státě Texas.
Studios BioWare Austin už v současné době pracuje na blíže nespecifikovaném MMORPG titulu pro nejmenované platformy. Hlavním designérem Austin studia je zkušený vývojář James Ohlen, který vedl vývoj kultovních RPG titulů Star Wars: Knights of the Old Republic, Neverwinter Nights, Baldur's Gate a Baldur's Gate II. Po ruce mu přitom budou Richard Vogel a Gordon Walton, přičemž oba dva mají bohaté zkušeností s produkcí MMO titulů, které Ohlen jaksi postrádá. Vogel je nasbíral v Origin Systems/EA, kde se podílel na spuštění Ultima Online a také během působení v Sony Online Entertainment. Walton své zkušenosti s produkcí MMO titulů získal také v Sony Online Entertainment a ještě v EA. Jakmile budou k dispozici konkrétní informace o výše uvedeném MMO titulu, tak se ozveme.