Outer Worlds v novém gameplay traileru
Nedávno se s námi vývojáři z Obsidian Entertainment podělili o informace ohledně toho, že The Outer Worlds není úplně megalomanským projektem na stovky hodin. Bude spíš menší, ale i tak se herní doba bude pohybovat v desítkách hodin. V nejnovějším rozhovoru přišla řeč na soubojový systém a také blíže představili Tactical Time Dilation systém, který se velmi podobá VATS.
“V jednoduchých oblastech bude možné zkrátka postřílet všechno, co se pohne a nemusíte se moc o nic starat. Narazíte ale i na náročnější nepřátelé se speciálními abilitami a to je chvíle, kdy chceme, aby se hráč pozastavil a řekl si: ‘nejdřív se podívám na jeho schopnosti a rozhodnu se, co proti nim bude nejlepší.’”
Prý rozhodně chtěli mít systém společníků. Funguje to tady totiž tak, že si je můžete kdykoliv prohazovat a získáváte tak přístup k odlišným schopnostem. TTD, tedy systém zpomalení času, vám zase dává možnosti, jak bezpečně vyjít z obtížné situace.