Proč Tomb Raider nevyjde na Wii U?
Reboot série Tomb Raider bude na začátku března na trh uveden pro PC a konzole Xbox 360 a PlayStation 3. Hráči, kteří by si se slavnou Larou Croft rádi pohráli na Nintendu Wii U, tak mají smůlu. Hlavním důvodem, proč tvůrci hru pro tuto novou konzoli nepřipravují, je její odlišné ovládání. Tvůrci totiž chtějí, aby hráči měli na všech platformách totožný herní zážitek.
„Vždycky jsem byl fanouškem systémů Nintenda, které obzvláště vylepšují ovládání. Z pohledu game designu je zábavné si s nimi hrát,“ říká v rozhovoru s arabským serverem TrueGaming kreativní ředitel studia Crystal Dynamics Noah Hughes a pak pokračuje: „Pokud bychom dělali Tomb Raidera pro Wii U, museli bychom herní zážitek speciálně upravovat s ohledem na unikátní ovládací rozhraní. To by se mi jako hráči líbilo, jako vývojář jej ale nechci dělat nějak polovičatě.“
Otázkou tak zůstává, zda by hráči na Wii U neocenili nového Tomb Raidera i bez speciálních prvků a zda se tvůrci hry spíše neobávají tradičně slabších prodejů third-party akčních titulů na zařízeních Nintenda. Na závěr ještě připomínáme, že pokračování známé značky vedle single-playerové kampaně přinese také multiplayer, na který se můžete podívat v naší starší novince.