RE Village bude delší než Biohazard
Resident Evil Village sice míří i na PlayStation 4 a Xbox One, zdá se ale, že se bude v první řadě snažit maximálně vytěžit možnosti konzolí nové generace. Oficiální PlayStation magazín naznačuje, co vše lze očekávat od PS5 verze.
Producent Pete Fabiano v rozhovoru prohlásil, že se Capcom snaží využít sílu SSD disku, díky níž si vývojáři mohou dovolit zcela eliminovat nahrávací časy, takže se hráči mohou ještě více ponořit do hry. Výrazně se pracuje také s 3D audio enginem, s nímž by měly mnohem více vyniknout veškeré zvuky.
Autoři nezapomínají ani na ovladač DualSense, který se předvede především během manipulace se zbraní. Triggery by měly klást odpor při mačkání spouště, haptická odezva zase zajistí, aby se pocit ze střelby co nejvíce přibližoval realitě.
Fabiano se vyjádřil také na konto herní doby. Sice neprozradil žádné konkrétní číslo, Resident Evil Village by však měl být „mnohem delší“ než jeho předchůdce. V této souvislosti se sluší dodat, že Resident Evil 7: Biohazard trápil hráče zhruba devět hodin. Oproti předchozím dílům kladou autoři větší důraz na otevřenější úrovně, v nichž bude více prostoru k prozkoumávání, čímž se herní doba může maličko protáhnout.
Resident Evil Village nabídne dynamické 4K rozlišení, počítá se i s ray tracingem. Nedávno byla zveřejněna demoverze, která naznačila, že po grafické stránce půjde o výjimečnou záležitost. Hra vychází 7. Května na platformách Xbox One, Xbox Series, PlayStation 4, PlayStation 5 a na PC.