Hardware Článek Recenze SteelSeries Arctis Prime, levnějšího nástupce průměrných headsetů

Recenze SteelSeries Arctis Prime, levnějšího nástupce průměrných headsetů | Kapitola 3

Radek Raudenský

Radek Raudenský

11. 11. 2021 12:20

1. BALENÍ, VZHLED 2. POUŽÍVÁNÍ 3. MIKROFON, ZÁVĚR

Některé řady výrobců jsou určené pro to, aby zkrátka byly. Nepotřebují nutně přinášet velké inovace, nebo se na ně soustředí ty nejdražší produkty dané řady. Jednou z nich je i řada Arctis od SteelSeries. V té najdeme velkou řadu herních sluchátek, a to včetně nedávno oznámeného kousku Arctis Prime, který má přinášet vnitřnosti dražších verzi do těla levnějšího. Jak tento mišmaš dopadl si ukážeme v recenzi.

MIKROFON

Samozřejmě nebyl by to herní headset bez mikrofonu. Velkou výhodou v designu Arctis Prime je fakt, že mikrofon je zasunovací, tudíž jej v případě potřeby můžete vytáhnout a naopak. Tím nezabírá místo ani se o nic nezadrhává.

Co se snímání zvuku týče, jde o takový průměr herních mikrofonů. Kvalita je sice nic moc, zvuk se ale hlasitý, je vám dobře rozumět a pokud si ve Windows zapnete pomocné funkce jako je například potlačení šumu, podání se ještě trochu zlepší a nebudete tak nechtěnými zvukovými projevy otravovat své kamarády na Discordu, pro jejichž ucho kvalita určitě postačí.

ZÁVĚR

SteelSeries Arctis Prime přináší z hlediska vnějšího to, co i dražší kousky, tedy velice příjemnou stavbu, bytelný pocit a dobrou ergonomii. Zvukové podání sice není jedno z nejlepších, pro hraní her ale postačí, stejně tak i mikrofon. Za původní cenu, tedy něco přes dva tisíce korun, bych řekl, že to není úplně ten nejlepší kauf – v tuto chvíli ale běží na czc.cz slevová akce, kdy tento headset seženete za 1690 korun – za tuto cenu jde o velmi slušný headset a jednu ze silných možností v této cenové kategorii.

Recenze SteelSeries Arctis Prime, levnějšího nástupce průměrných headsetů