Šéf Xbox Game Studios naznačil, jak probíhá vývoj Everwild
V červnu se objevily zvěsti o problémech s produkcí Everwild, nové značky od autorů Sea of Thieves. Informace naznačovaly, že došlo k odkladu interního termínu, jelikož byl vývoj restartován po odchodu kreativního ředitele Simona Woodroffa. Šéf Xbox Game Studios ale situaci zas tak černě nevidí.
- Šéfovi Xbox Game Studios se nelíbí, že se mluví o restartu Everwild
- Situace podle něj není tak vážná, autoři si pouze potřebují ujastnit, čeho chtějí s hrou dokázat
- K možnému termínu vydání nic neprozradil
Matt Booty se o hře rozpovídal v rozhovoru pro Kinda Funny. Podle něj jsou zprávy o restartu vývoje přehnané. “Zvenčí slyšíte slova jako restart a restrukturalizace, k tomu jen řeknu, že jsou příliš jednoznačná a extrémní, zkrátka neodpovídají tomu, co se s hrou děje.” Booty odkázal na Marka Turmella, tvůrce NBA Jam, který říkával, že vývojáři musí každý den udělat stovky rozhodnutí, která ve výsledku dají dohromady finální hru. Důležitá rozhodnutí nyní musí udělat i autoři Everwild.
Studio se dle jeho slov nyní snaží definovat, čeho chce s hrou dosáhnout. Teprve poté může ukázat více. “Tým se snaží ujistit, že tvoří něco jedinečného. Už jsme krátce ukázali svět, viděli jste výtvarný styl, s nímž autoři pracují, ale nyní se chceme ujistit, že jsme na správné cestě. Je to zkrátka přirozená součást celého procesu.”
Booty už ovšem nekomentoval možný termín vydání. Zde tedy nezbývá nic jiného, než odkázat na původní informace, které naznačovaly, že se Everwild posunulo až na rok 2024.