Sucker Punch vzpomíná na inFamous
Je to neuvěřitelné, ale od vydání akce inFamous uplynulo už dlouhých deset let. Přesně to si také uvědomili tvůrci ze studia Sucker Punch, kteří za hrou stojí, a proto uvolňují spoustu informací a videí ze zákulisí jejího vývoje. Studio si tím také určitě trošku odpočinulo od prací na jejich dalším titulu Ghost of Tsushima, na němž pracují pro Sony.
Hra se původně měla jmenovat True Hero, ale jak už je při vývoji zvykem, změnu názvu za tu dobu prodělala mnohokrát. Původně jste také měli mít možnost se, pomocí telefonních budek, převlékat mezi civilním a superhrdinským oblečením. Civilistům jste také mohli vylepšovat budovy, což vedlo ke zlepšení jejich životů, například prostřednictvím nových obchodů. Hlavní hrdina se také měl jmenovat Gearwolf a interakce mezi postavami měla probíhat pouze pomocí emote ikon. Tým měl také v plánu do hry implementovat úpravu vašeho hrdiny, takže jste mohli měnit oblečení, účesy a tak dále.
2) In an early version, you could switch out of your superhero outfit into civilian clothing by changing in phone booths. pic.twitter.com/YM0lteQ2Ep
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
Hlavní protagonista měl umět telekinezi, s jejímž přispěním si dokázal přivolat předměty do rukou a následně je pak používat jako zbraně. Cizí mu nebyl ani parkour na motorce. Autoři dokonce vymýšleli skatování na neviditelném energetickém poli. Jestliže se rozhodnete do studia zavolat, možná vás překvapí, že v hlasové schránce uslyšíte hlas Zekeho Dunbara. Vývojáři si ho i po deseti letech stále nechávají.
8) At one point, the hero could do vehicle stunts including motorcycle parkour. pic.twitter.com/r0qeCSyotZ
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019
Jak sami vidíte, tým Sucker Punch se nakonec řadu z těchto nápadů rozhodl nepoužít, ale alespoň sami vidíte, jak je tvorba her komplikovaná a trnitá a vše se neustále mění a předělává. Myšlenek je prostě spousta, ale ne všechny se reálně povede zrealizovat a ne všechny jsou také finančně únosné. Teď už nezbývá než Sucker Punch popřát hodně štěstí s pracemi na Ghost of Tsushima a doufejme, že na hru nebudeme čekat dlouho.
10) To this day, Zeke’s voice is still Sucker Punch’s outgoing voicemail message. pic.twitter.com/r4xPIMNY8d
— Sucker Punch (@SuckerPunchProd) May 26, 2019