The Division 2 se více prodávalo na PC
The Divison 2 se nedařilo tak, jak Ubisoft očekával. I když se prodeje silně projevily na výsledcích čtvrtého kvartálu, hra zaznamenala malé prodeje zejména na PS4 a XONE. Dle finančního ředitele Fredericka Dugueta se tak stalo kvůli více kompetetivnímu prostředí, než firma očekávala. Vedení se ale nezmínilo, co tím přesně myslelo. V podobném časovém rozmezí vyšlo DMC 5 a Sekiro: Shadows Die Twice, žánrově naprosto odlišné hry.
Prodeje na PC prý splnily očekávání. Hráči si The Division 2 kupovali zejména na Uplay, díky čemuž se prodeje druhého dílu na vlastní platformě zvedly desetinásobně oproti prvnímu dílu. Pro Ubisoft je to výhra, jelikož nemusí nikomu odvádět další provize.
Dále Duguet zmiňuje to, že se s přidáním nového raidu zvýšil počet aktivních hráčů v jeden moment. Ubisoft předpokládá, že se hráčská základna bude zvětšovat postupem času, kdy se do hry bude dostávat další obsah. Hra prý také stanovila nový rekord na prodeje season passu, a to i přes to, že Ubisoft slíbil velké přídavky zdarma.