Update Kingdom Come přináší systém zločinů
Kingdom Come: Deliverance posouvá dalším updatem svou alfu do verze 0.5 a oslavuje tak nedávno pokořenou hranici 50 tisíc backerů. Aktualizace hry přináší kromě opravy některých chyb i systém zločinů, větší rozličnost nepřátel, adaptivní soundtrack či nutnost jíst a spát.
Alfa ve verzi 0.5 je poslední, které se před vydáním bety dočkáváme, a v nové verzi toho není málo. Začněme systémem zločinů. Krádeže a útoky na lidi už nebudou procházet bez povšimnutí. Lidé se budou chovat náležitě k vážnosti prohřešků, pokud vás tedy někdo během porušování zákonu uvidí. Situace se pak můžete vyvíjet hned několika způsoby – se ze situace buď „vykecáte“, nebo váš čeká šatlava. Zatčení se však samozřejmě můžete bránit všemi dostupnými prostředky.
Vylepšení se dočkává i systém nepřátel. Ti se stávají nebezpečnějšími, a to díky novým úpravám umělé inteligence. Každý soupeř teď disponuje různými schopnostmi a vybavením, což činí souboje realističtějšími a – jak píšou sami autoři hry – smrtelnějšími.
Hráči, kteří mají přístup k alfě, se mohou těšit i na upravený soundtrack. Ten se bude adaptivně přizpůsobovat aktuálnímu dění ve hře. Vývojáři z Warhorse přidávají i jeden příklad, kdy se symfonická hudba změní z poklidného tempa na mnohem akčnější v momentu napadení soupeřem, následně se podkres mění i v závislosti na výkonu hráče v souboji samotném. Adaptivní soundtrack jednoduše plynule přechází z jednoho podkresu ke druhému a podchycuje akce jako např. prozkoumávání, krádeže či nebezpečí.
Poslední novinkou je úprava některých RPG prvků, nechybí ani několik zcela nových. Postava nyní potřebuje k přežití pravidelně jíst a spát, kůň pak díky upravenému inventáři dokáže přenášet mnohem více věcí.