timeshift-jak-chutna-cestovani-casem
Novinka TimeShift - jak chutná cestování časem

TimeShift - jak chutná cestování časem

sleepless.

sleepless.

16. 1. 2006 14:47
Reklama

Futuristická 3D FPS TimeShift od týmu Saber Interactive se měla původně objevit na PC a Xboxu už minulý rok. Pak ovšem došlo k odložení vydání a ohlášení třetí verze hry pro Xbox 360. Tento slibný titul se tak na platformách PC/Xbox/Xbox 360 objeví až letos na jaře, což už nyní naštěstí nezní tak hrozivě, jako to znělo před pár měsíci. Jaro je tu totiž co nevidět a s ním snad i titul TimeShift, který by se dal charakterizovat jako víceméně tradiční 3D FSP, v níž udatný hlavní hrdina bojuje proti neznámému nepříteli s použitím schopnosti manipulace časem, kterou využije i k řešení jednoduchých prostorových hádanek. Skutečnost je taková, že hlavní hrdina jako agent jedné organizace bojuje proti osobě jménem Chron, která se už v roce 1911 nějakým způsobem dozvěděla jak bude vypadat budoucnost. Onen Chron toho pak využil, zařídil se podle toho co věděl a hle, najednou je z něj vládce světa. Hráč musí cestovat v čase a zase dát všechno pěkně do pořádku, což nebude vůbec jednoduché. Chron totiž o hráči i jeho speciálním obleku umožňující cestování časem dobře ví a je na něj připraven - i v minulosti!

Hra je zasazena do futuristického prostředí, čemuž odpovídá nejenom vzhled úrovní, ale také nepřátel a koneckonců i zbraní. Těch je ve hře k dispozici zhruba 10 a všechny nabízí 2 odlišné módy. Chybět nemůže ani obligátní oblek chránící hl. hrdinu v omezené míře před zásahy nepřátelských zbraní. Podstatnou roli hraje schopnost hlavního hrdiny manipulovat v omezené míře s tokem času. Je možné čas na chvíli úplně zastavit, zpomalit jeho běh, nebo dokonce celou akci vrátit o několik sekund zpět. Tento prvek hraje velkou roli v designu úrovní, kde tvůrci připravují řadu jednoduchých hádanek s několika možnostmi řešení. Manipulace s časem je ovšem důležitá i při samotném boji, kdy se hodí ve chvílích obklíčení mnoha nepřáteli, které by jinak nebylo možné zvládnout. Schopnost manipulovat s časem však není všemocná a samospasná. Například kulky, které hlavního hrdinu zasáhnou, jsou oproti vrácení času imunní a navíc není možné s časem manipulovat neomezeně. Ve hře je totiž přítomen indikátor ukazující hráči zbývající energii, která se průběžně dobíjí, ale není nekonečná. TimeShift samozřejmě podporuje i multiplayer v několika módech, kterého si ve stejné míře užijí jak hráči na PC, tak na Xbox/Xbox 360.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama