Oficiální představení FPS Crysis
Díky preview se německého magazínu Gamestar se před více než týdnem dostaly do světa první informace o chystaném akčním projektu Crysis od německého týmu CryTek a společnosti Electronic Arts, která ani moc dlouho neváhala a hru příznivcům akčního žánru dnes představila oficiálně. Jako obvykle však jde jenom o představení formální, které má spekulacím nevěřícím jedincům dokázat, že je hra ve vývoji a že se skutečně jmenuje Crysis. Konkrétní informace aby člověk hledal lupou a ještě k tomu prakticky bezvýsledně. Nicméně z toho mála oficiálních informací co jsou k dispozici je jasné, že bude Crysis zbrusu nové IP, které podle slov prezidenta týmu CryTek Cevata Yerliho přinese hráčům opět něco nového, respektive prý půjde o další krok kupředu v žánru FPS.
Příznivci akčních titulů se mohou těšit na nový druh hratelnosti (obecněji už to snad ani říct nešlo), který si od nich vyžádá neustálé přizpůsobování nastalé situaci a častou změnu bojové taktiky. Chybět nebude ani možnost upravovat zbraně i další vybavení, aby s jeho pomocí mohl hráč čelit nebezpečí mohutné invaze alienů, kteří si na lidstvo obrazně řečeno brousí zuby i zbraně. Hra bude postavena na interně vyvíjené CryENGINE 2 technologii, která bude využívat výhod DirectX 10 a opět podle všeho nabídne jednu z nejlepších AI. Tento předpoklad je založen na tom co tvůrci v tomto ohledu předvedli v jejich debutu Far Cry. Oficiální termín vydání hry zatím oznámen nebyl, stejně jako nedošlo ke zveřejnění screenshotů. Dá se však předpokládat, že k tomu dojde co nevidět.