info-o-obsahu-datadisku-ds-ii-broken-world
Novinka Info o obsahu datadisku DS II: Broken World

Info o obsahu datadisku DS II: Broken World

sleepless.

sleepless.

4. 4. 2006 08:20
Reklama

Fanoušci akčního RPG Dungeons siege II se letos v létě, či spíš během podzimu dočkají datadisku Broken World II, který jako obvykle přinese hlavně nový obsah a k tomz pár drobných změn, které podle všeho doprovodí přinejmenším jedna novinka většího významu. Tou bude možnost vytvářet multiclass postavu. Tvůrci z Gas Powered Games se konečně rozhodli zahodit starý systém, v jehož rámci mohl hráč získané zkušenostní body rozdělovat jenom mezi vlastnosti spojené s třídou jeho postavy a místo toho hráčům nabídnou systém nový, v jehož rámci bude hráč body přidělovat libovolným vlastem bez ohledu na to s jakou třídou jsou spojeny. Fanoušci si tedy budou moci splnit všechny své divoké představy v podobě nejšílenějších tříd a povolání. Hlavně se však budou snažit, aby jejich postava byla vhodná pro boj nepřítelem, který dokáže trhat hodné hochy elfy na kousky a pak je používat k tvorbě vlastní armády jakýchsi mutantů.

Hlavní story mód v datadisku by měl zabrat zkušeným hráčům sebrat cca 10 hodin života, přičemž jeho příběh bude přímo navazovat na události z konce DS II. Navazovat na původní hru bude i obtížnost, která bude v datadisku hned od začátku na docela vysoké úrovni, což odpovídá možnosti pokračovat v hraní datadisku s high-level postavou z původní hry. Chybět samozřejmě nebude možnost vytvořit postavu novou, která bude též hned od začátku na docela vysoké úrovni. Na první pohled se sice může zdát vytváření nové postavy nelogické, když bude mít hráč k dispozici postavu z původní hry. Je tu však jeden docela pádný důvod proč řada hráčů zanevře na svoji původní postavu. Tím důvodem je zbrusu nová hratelná rasa, která bude v datadisku k dispozici. Tvůrci z GPG ji však zatím drží v tajnosti pod zámkem v tom nejhlubším dungeonu svého studia.

Vedle nového multiclass systému, nové rasy a příběhu čeká na hráče i nutnost vypořádat se s upravenou AI nepřátel, kteří by měli být konečně schopni vzájemného krytí, přivolávání pomocníků, útočení ve skupinkách, chytrého využívání služebníků a podobně. Nebude s nimi zkrátka lehké podřízení. Datadisk sebou přinese i očekávané nové lokace, zbraně, brnění, předměty a jisté vylepšení týkající se audiovizuální stránky hry. Kromě několika málo nových efektů by měla konečně fungovat například synchronizace pohybu rtů postav vzhledem k tomu co říkají.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama