nove-informace-o-command-conquer-3
Novinka Nové informace o Command & Conquer 3

Nové informace o Command & Conquer 3

sleepless.

sleepless.

20. 4. 2006 11:03
Reklama

Update: Oficiální informace zveřejněné společně s představením hry jsou k dispozici za tímto odkazem.

Krátce poté co vyšlo najevo, že červnové číslo magazínu PC Gamer US přinese představení RTS Command & Conquer 3, se začaly objevovat první konkrétnější informace o tom co hra nabídne. Díky nim už je jasné, že vydání kompilace Command & Conquer: The First Decade bylo ze strany EA záměrným tahem, který měl hráčům celou sérii tak nějak připomenout a připravit je na to, že se časem dočkají dalšího dílu. Z toho mála co zatím scany výše uvedeného červnového čísla magazínu PC Gamer vyjevily je zajímavé následující info. Command & Conquer 3 se bude odehrávat v roce 2047, kdy bude zhruba 20 procent zemského povrchu pokrývat jedovaté Tiberium. K dispozici budou celkem tři hratelné strany, přičemž zatím se ví jenom o dvou – NOD a GDI. Třetí zatím zůstává v utajení. Hráč by měl v hlavní příběhové kampani převzít roli velitele jednotek GDI, aby se pokusil zastavit nepřátelské aktivity jednotek NOD, které zřejmě vede sám Kane, jenž bůhvíjakým zázrakem povstal z mrtvých. Možná však vůbec mrtvý nebyl. Ale na zdůvodnění podobných vzkříšení vždy existují nějaké prostředky. Stačí se mrknou na jakoukoli telenovelu. Tam jsou takové zázraky běžné.

Vraťme se však ke hře samotné, která bude postavena na mnoho násobně vylepšeném Sage enginu, jež byl použit v titulech Command & Conquer: Generals, Command & Conquer: Generals – Zero Hour, LOTR: The Battle for Middle-Earth i LOTR: The Battle for Middle-Earth II. Jak už je výše uvedeno, tak pro účely C&C 3 bude engine vylepšen, takže není třeba se bát o to, že nebude hra vypadat dostatečně nablýskaně. Základem C&C 3 bude příběhová singleplayer kampaň obsahující tradiční FMV sekvence, přičemž právě kvalita a dramatičnost příběhu je to, na čem prý tvůrcům tentokrát hodně záleží. Ještě větší míru důležitosti však přikládají AI, která prý bude chytřejší než v jakémkoli aktuálně dostupném RTS titulu (sliby chyby!). V multiplayeru budou k dispozici nejenom tradiční módy Skirmish, Deathmatch a Team Deathmatch, ale i World Domination, který bude kombinací tradiční realtime strategie s globální strategií typu Risk. Chybět prý v multiplayeru nebude podpora hlasové komunikace, možnost tvorby klanů, spectator i observer módy a další dnes tradiční prvky. Vydání hry je bohužel naplánováno až na rok 2007, takže si příznivci série ještě přinejmenším celý jeden rok počkají. Snad to bude stát za to.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama