predstaveni-fps-metro-2033-the-last-refuge
Novinka Představení FPS Metro 2033: The Last Refuge

Představení FPS Metro 2033: The Last Refuge

sleepless.

sleepless.

17. 8. 2006 15:22
Reklama

Ukrajinský  tvůrčí tým se přihlásil se svojí chystanou FPS Metro 2033: The Last Refuge pro PC, PS3 a Xbox 360, která je příběhově postavena na kultovním románu Metro 2033 od ruského autora Dmitrije Glukhovskiyho. Příběh Metro 2033 hráče zavádí do postapokalyptické Moskvy, kde před 20 lety došlo k nukleární katastrofě, jež změnila celý svět. Drtivá většina populace nukleární katastrofu nepřežila. Zachránily se pouze ti co se včas ukryli v protiatomových úkrytech, přičemž tím největším na celém světě je moskevské metro, v jehož různých částech se během 20 let vytvořila mini-společenstva s různými vztahy, režimy i ekonomikou. Někde vládne demokracie, jinde totalita. Hlavní však je, že všichni obyvatelé jednotlivých částí metra žijí a podílí se na rozvoji svých společenstev, která jsou soběstačná co se jídla, tepla, vody i elektřiny týče. Venku se zatím v ruinách Moskvy prohání spousta zbrusu nových bytostí a nestvůr, které se vyvinuly ze zmutovaných zvířat a lidí, jež nukleární katastrofa nezabila, jenom je zmutovala. A právě tyto příšery začínají nebezpečně dotírat na VDNH, což je označení nejsevernější stanice moskevského metra a nejseverněji položeného místa na Zemi, kde žijí lidé. První útok příšer, přezdívaných Darkness – Temnota, se obyvatelům VDNH podařilo odrazit.

Je však jisté, že se Temnota vrátí a pokud se jí povede proniknout do VDNH, tak se nezastaví a půjde dál, dokud se nedostane do všech částí metra a nezabije všechny přežívající lidi. Proto je ze všech obyvatel VDNH vybrán mladík Artem, jehož úkolem je překonat všechny nástrahy číhající mimo úkryt a dostat se do dalších částí metra, aby zde varoval tamní obyvatele. Na hráče tak čeká hodně nebezpečné dobrodružství, v jehož průběhu se setká s celou řadou odporných nepřátel a navštíví několik úkrytů s naprosto odlišnými režimy. Koncept hry je dosti otevřený, takže si hráč sám vybere, bude-li situace řešit bezhlavě s pomocí zbraní, nebo využije světla, stínu a překážek, aby zabíjel neslyšně a neviditelně. V rámci hlavní příběhové linie hráč narazí na řadu nepovinných úkolů, jejichž splnění může a nemusí ovlivnit vývoj situace, což může vést k tomu, že se hráč na konci dočká jednoho z několika alternativních konců. Slíbena je také řada miniher, spousta originálních zbraní, možnost obsáhlé konversace s inteligentními NPC postavami a nemalé množství přírodních anomálií. Další informace najdou zájemci na homepage a první obrázky jsou k vidění v naší galerii. Hra bude samozřejmě presentována na Games Convention v Lipsku.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama