stromy-jako-zive-v-rpg-legend-hand-of-god
Novinka Stromy jako živé v RPG Legend: Hand of God

Stromy jako živé v RPG Legend: Hand of God

sleepless.

sleepless.

14. 9. 2006 09:49
Reklama

Nedávno dokončené RPG Gothic III je ukázkovým případem toho, jaký ohromný positivní dopad na vizuální stránku hry má krásně vypadající vegetace, kam se počítá veškerý porost včetně trávy, stromů, keřů a podobně. Bez realisticky vypadajícího porostu by krajina v Gothic III rozhodně nevypadala tak lákavě, na čemž má v první řadě podíl společnost Interactive Data Visualization a její middleware SpeedTree, který ve svých titulech používá obrovské množství týmů. Jejich počet se navíc nyní rozrostl o tvůrce z německého studia Master Creating, kteří hodlají SpeedTree využít pro stromy, stromky, keříky a trávu v chystaném akčním RPG Legend: Hand of God, jež připravují pro label Anaconda Games (dtp entertainment AG). Díky této volbě vedení týmu Master Creating se tak mohou hráči v Legend: Hand of God těšit na krásně vypadající vegetaci, která navíc nebude užírat drahocenné systémové prostředky, jež budou k dispozici pro jiné důležité prvky výše jmenované hry. Aby fanoušci věděli co mohou očekávat, tak je k dispozici sada screenshotů z Gothic III, jež ukazují co všechno lze s pomocí SpeedTree stvořit. Takhle nějak pak bude porost vypadat i v Legend: Hand of God.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama