vydani-zaklinace-posunuto-na-26-rijna
Novinka Vydání Zaklínače posunuto na 26. října

Vydání Zaklínače posunuto na 26. října

sleepless.

sleepless.

16. 7. 2007 14:52
Reklama

Společnost CD Projekt potvrdila informace, které se objevily v preview článcích na několika zahraničních sajgách, když oznámila posun termínu vydání akčního RPG Zaklínač z poloviny září na 26. října. Navíc sami vývojáři posun termínu vydání fanouškům docela podrobně vysvětlili, což zas tak často nestává.

Adam Kiciński, ředitel studia CD Projekt RED, komentoval přesunutí premiéry: „Uvědomujeme si, že taková změna data premiéry nikdy nepotěší hráče, kteří se už nemohou dočkat vydání. My jsme však došli k závěru, že v zájmu implementace závěrečných změn je potřeba datum vydání odložit, abychom mohli náležitě dokončit všechny závěrečné úpravy. Chtěli jsme o této změně hráče co nejdříve informovat, abychom jim na poslední chvíli nepřipravili nepříjemné překvapení. Doufáme, že šestitýdenní odklad vydání je stále přijatelným zdržením a že příznivci hry naše rozhodnutí pochopí.“

K odkladu herní premiéry se vyjádřil i vedoucí projektu Jacek Brzeziński: „Právě jsme dokončili dodatečné úpravy hry na verzi „Beta Candidate 4“. V této fázi vývoje již můžeme zahájit testování a vychytat všechny chyby a vady na kráse. Bohužel to vyžaduje, abychom datum vydání odložili. Všechno zlé je však pro něco dobré, a proto hodláme těchto šest týdnů co nejlépe využít k tomu, aby hra co nejvíce splňovala očekávání hráčů. Také tak můžeme lépe vymezit dobu, za kterou lze celý příběh projít a jež předčila naše původní očekávání. Pouze hlavní příběh vám zabere 50 hodin času. Pokud chcete zároveň plnit i všechny postranní úkoly, prodlouží se herní doba až na 90 hodin. Už tato informace jistě potěší hráče, kteří netrpělivě čekají na vydání, a zároveň nastíní, jak velký úkol před námi při testování leží. Jen pro ilustraci: jednomu testerovi trvá celá hra 15 dní, což při šestihodinovém denním testování činí plných 90 hodin hraní. Včetně víkendů to tedy znamená celé 3 týdny hraní. Do závěrečného testování jsme investovali spoustu prostředků a lidských sil, což nic nemění na skutečnosti, že před námi leží ještě spousta práce. Na druhou stranu nás ale velmi těší, že se nám podařilo vytvořit spletitou a komplexní hru. Díky nelineárnímu příběhu tak můžete „Zaklínače“ dokončit několika různými způsoby.“

K délce hry se vyjádřil i jeden z hlavních designérů Michał Madej: „Jsme si vědomi, že nejnovější vývojářské trendy směřují k vytváření stále kratších her, aby hráči žádali stále nové a nové. My se naopak snažíme pokračovat v tradici starých slavných RPG, u kterých trvá několik týdnů, než je celé projdete a prozkoumáte. Nejdůležitějším prvkem Zaklínače je, aby se hráč plně ztotožnil s postavou Geralta a na vlastní kůži zažil atmosféru Sapkowského světa. Nakonec jsme se rozhodli, že hra potřebuje dlouhý a bohatý děj, který vás kromě mnoha zvratů povede tak, abyste co nejvíce pronikli do všech nuancí tohoto fantasy světa a jeho obyvatel.“

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama