Vývoj Area 51 byl prý "poď****ý"

30. listopad 2007 20:51 / Jan Horčík / Novinky / Diskuze (5)

To slovo je "podělaný" neboli "fucked up", ale na titulní stránku se sprostá slova prostě nehodí. Pronesl jej Harvey Smith, kreativní ředitel vývoje hry Blacksite: Area 51, na dnes již zmiňovaném Montrealském mezinárodním herním festivalu. Smith před prací na Area 51 spolupracoval mimo jiné na vývoji Deux Ex. Když dostal přidělenu práci na Area 51, příliš nadšený z toho nebyl, stejně jako ze samotné hry.

Přiznal, že na pozdějším neúspěchu hry - dosud získala na světových webech jen velmi průměrná hodnocení - nese svůj podíl viny. Zároveň ale dodal, že hlavní problémy byly především technického rázu, a také nebyl dostatek času. Z alpha fáze se tak hra jakoby kouzlem přenesla prakticky do finální fáze vývoje, což samozřejmě ničemu nepomohlo. Vývojáři prakticky neměli čas na testování svého produktu. Přesto si Smith myslí, že hra byla podceněna, že recenzenti nedostatečně ocenili různé politické narážky a sám by ji hodnotil 8/10.

Zdroj: Wired

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
9792875
Nastvany_Cernobyl napsal 1. 12. 2007 v 22.08

Neskoncil, vyhodili ho :-)

Nahlásit nevhodný obsah

7374480
Ependy napsal 1. 12. 2007 v 07.48

Potom by to měl spravit větší patch.

Nahlásit nevhodný obsah

2354450
szalai napsal 30. 11. 2007 v 22.03

Zrovinka ji hraji na recenzi, a na vic jak 4 to nevidim, opravdu to vypada jak beta

Nahlásit nevhodný obsah

5815980
Dexter.Holland napsal 30. 11. 2007 v 21.24

7/10 kdyz na ne budu mooc hodny...

Nahlásit nevhodný obsah