unreal-engine-3-0-si-posviti-na-prisery
Novinka Unreal Engine 3.0 si posvítí na příšery!

Unreal Engine 3.0 si posvítí na příšery!

Jan Horčík

Jan Horčík

19. 12. 2007 18:00 2
Reklama

Epic Games a Illuminate Labs uzavřeli dohodu, díky které se specializovaný middleware druhé zmiňované společnosti zvaný "Beast" stane součástí Unreal Enginu 3.0. Beast je kousek softwaru popisovaný jako "globální osvětlovací systém". Jinými slovy, stará se o to, aby objekty v herním světě byly pokud možno co nejrealističtěji osvětleny. Illuminate Labs se přidali k "prestižnímu" programu Integrated Partners Program (IPP), díky čemuž se technologie Beast stává součástí licence na Unreal Engine 3.0. Což je v současné době jeden z nejvyužívanějších herních enginů pod naším sluncem.

Pro vývojáře to znamená, že jejich hry mohou vypadat zase o něco lépe. Práce se světlem dnes hraje ve vztahu k herní grafice klíčovou roli. Pro hráče to znamená, že už během následujících měsíců se dočkají her, které se zase o trochu víc přiblíží realitě. Ať už to je něco co chceme, nebo ne, Randy Pitchford z Gearbox Software si tuto novou technologii pochvaluje. "Nová dohoda mezi Illuminate Labs a Epic Games zajistí, že technologie bude podporována přímo u zdroje a pomůže Gearbox Software pokračovat v tvorbě technologicky pokročilých a graficky úchvatných počítačových her," řekl k nové dohodě. Gearbox chystá nový díl Brothers in Arms a akci Borderlands.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama