jak-vybira-capcom-stare-hry-vhodne-pro-oziveni
Novinka Jak vybírá Capcom staré hry vhodné pro oživení

Jak vybírá Capcom staré hry vhodné pro oživení

sleepless.

sleepless.

13. 6. 2008 14:19 1
Reklama

Kromě produkce nových titulů se Capcom nijak zvlášť nezdráhá ani oživování her ze své široké základny 8 a 16-bitových klasik, které pak slepuje do praktických kompilací (Capcom Classics Collection) nebo je ve zbrusu nové podobě udává na službách typu Xbox Live Arcade a PSN (Bionic Commando Rearmed, 1942: Joint Strike, Wolf of the Battlefield: Commando 3). Základnu populárních klasických her má Capcom opravdu záviděníhodnou, ale právě to sebou přináší jeden závažný problém – jak z tolika možných kandidátů vybrat hru, která by si zasloužila remake, nebo zbrusu nové pokračování? Musí to být nesmírně složité. Mají na to v Capcomu nějaký klíč, nebo firemní postup? Tracey Johna z MTV Multiplayer to zajímalo také a když měl možnost, tak se na to pro jistotu zeptal Johna Diamonona, asistenta produkt manažera Capcomu.

„Při výběru her, které chceme oživit nás zajímá, jestli můžeme starou značku vůbec nějak zmodernizovat, rovněž bereme v potaz pohled fanoušků a jestli je také pro danou hru vůbec místo na trhu,“ pečlivě popsal všechny kroky výběrového procesu Diamonon.

Rozhodně tím však výběrové martyrium nekončí. Capcom rovněž sleduje ankety na populárních herních webech a dále pak aukce na eBay, za jakou cenu se kandidátská hra na remake nabízí a jestli ji někdo za zcela jistě přemrštěnou cenu koupil, či ne. A kdyby se náhodou Capcomáci zeptali nás, tak by to byla asi NESovská akční hororovka Sweet Home, kterou bychom velmi rádi viděli jako remake na XBLA/PSN, ale i v podobě nového dílu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama