Spore jako vývojářská platforma?
Electronic Arts údajně uvažují o licencování Spore jakožto vývojářské platformy pro ostatní studia. Největší vydavatelská společnost na světě zjevně investovala do Spore obrovské prostředky, ale především své nejlepší lidi - a teď to hodlá náležitě zpeněžit. Nejedna, i ta "horší" recenze, upozorňuje na to, že pod povrchem Spore se ukrývají úžasné technologie - a EA si právem myslí, že by byl hřích nedat ostatním možnost je využít dál. Za správnou cenu, samozřejmě.
Frank Gibeau, prezident labelu Electronic Arts, pro magazín Kotaku prohlásil, že si "dokáže představit situaci, kdy EA využijí technologii a koncepty pro tvorbu robustního akčního titulu, hlubší realtime strategie či RPG hry, všechny postavené kolem centrálního konceptu Spore, totiž vytváření uživatelského obsahu." Dodal, že není problém přenést engine Spore na PS3, Xbox 360, Wii, nebo dokonce i do prostředí webových/flashových her. "Na ostatní platformy jde opravdu dobře," dodal. Kromě toho ale EA také uvažují o licencování Spore technologie také ostatním vývojářům. Co by asi taková studia mohla se Spore enginem dokázat, fíha?!