Patch X360 verze Falloutu 3 vylepšuje grafiku
I přes různé problémy, především s level-capem, patřil Fallout 3 k nejlepší hrám minulého roku. Dobře odvedená práce vývojářů z Bethesdy je neoddiskutovatelná, přeci jen se ale najdou mezírky, kde bylo možné zapracovat ještě usilovněji. Často probíraným tématem byla plynulost grafiky, kde na tom byl lépe X360, co se ale celkové úrovně vizuálního zpracování týče, vyhrával spíše PlayStation 3. Problémem bylo to, že X360 verze postrádala speciální filtry textur, dodávající celému objektu lesk a s ním spojené odrazy předmětů / lidí kolem. To však bylo na většině inkriminovaných místech ve hře potichu vyřešeno patchem, jenž byl uvolněn na začátku tohoto týdne s hlavním cílem – připravit kód hry na DLC The Pitt. Příjemnou změnu kvality můžete zhlédnout na videu níže; v případě, že chcete větší rozlišení, mpžete si jej do HD přímo na stránkách Youtube.