puvodni-designer-falloutu-prechazi-k-inxile
Novinka Původní designér Falloutu přechází k inXile

Původní designér Falloutu přechází k inXile

Jaromír Möwald

Jaromír Möwald

19. 3. 2009 13:26
Reklama

Zástupci studia inXile dnes oznámili, že Jason Anderson, jeden z původních designérů prvního Falloutu přijal nabídku na spolupráci a zařadil se na místo kreativního ředitele nového, zatím neoznámeného projektu, který má být žánru RPG. Anderson nedávno odešel z firmy Interplay, kde pracoval na supertajné onlinovce s názvem V13. "Jason má velice slušnou reputaci za poslední dvě desetiletí a jsme velmi rádi, že se svým talentem bude řídit právě náš chystaný projekt," řekl Brian Fargo, výkonný ředitel inXile entertainment a rovněž jeden z bývalých "obvyklých podezřelých," jež pracovali na prvním a druhém Falloutu.

"Jeho cílevědomost a vize nám umožní ustavit druhý tým, jehož práce posune hranice RPG žánru o notný kus dál." Anderson ale nepracoval pouze na Falloutu, kde se notně zasloužil o celkové vzezření hry a její celkový design (spolu s Timem Cainem prakticky vymyslel onen isometrický engine), ale rovněž se podílel jakožto grafik na jednom z posledních dungeonů Stonekeep a také Of Light & Darkness. Také byl jedním ze tří zakladatelů firmy Troika Games, kde produkoval hry jako Arcanum: Of Magick & Steamworks Obscura a hitovku Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Že by nový supertým plný supervývojářů? Uvidíme, jestli z nich vypadne také superhra.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama