V pátek jsme se zmínili o tom, že MMO Aion: The Tower of Eternity mělo před svým launchem už 400 000 uživatelů, kteří zaplatili v předstihu a mohli se tak těšit z možnosti zahrát si o pár dní dříve než všichni ostatní. Po víkendu k nám ale doplouvají zprávy, že na launch nebyli vývojáři vůbec připraveni a všechno logicky vyústilo i v několikahodinové čekání na dostupný server. Je vcelku jasné, že s postupným přibýváním hráčů poroste i počet míst ke hraní, na první dojem ale všichni dají a tohle není zrovna dobrá vizitka. Co víc, jeden nešťastník prý musel čekat sedm dlouhých hodin, aby dostal to, co si zaplatil. Hádáme, že příště si to už rozmyslí lépe. A důvodem k tomu nebudou jen vzpomínky na počáteční hysterii a dlouhé fronty – když se totiž do hry konečně dostanete, jsou všechny lokace natolik přeplněné, že se například monstra spjatá s questy respawnují ve velkém počtu najednou, aby se stíhal nápor hráčů...
Spuštění hry pro ostatní hráče, rozuměj veřejnost, by mělo proběhnout zítra v USA a už v pátek tady, v Evropě. Do té doby asi nebudou mít vývojáři a serveroví technici nárok na odpočinek. Což'Nezávidíme.
Zdroj: Eurogamer
no neviem, ja som problemy nemal... launch bol o 21.00, logol som sa uspesne na prvykrat o 21.05 (cakal som ze budu problemy a nebude sa lognut minimalne 1-2 hodiny do hry), v rade som si pockal asi 2 minuty a hral som :) ziaden pad serveru, uplne bezproblemovy chod... je pravda ze lokacie boli preplnene hracmi, ale s tym sa neda nic robit pri aktualnom systeme (tj. zabi moba resp. zober quest item)
Taky sem cetl ze banujou hrace jenom za to ze napisou slova ,,buy gold,, :).
Zas na druhou stranu je lepší, že počáteční vlnu rozdělili na několik etap. Když si vezmu, že by tam vpustili všechny najednou (předobjednané+US+EU), tak by oproti tomu byly nejspíš stávající problémy naprosto směšné.
HiHi789 napsal 22. 9. 2009 v 06.37
Buy apples. :D