Hard to be a God - 3D RPG podle sci-fi knížek bratří Strugatských
Hard to be a God je nelineární 3D RPG od společnosti Akella, které je postaveno na románové předloze od bratří Strugatských a nabízí až 4 různé konce, jež se dovíjejí od chování hráče, respektive jeho postavy. Hra je postavena na interně vyvinutém 3D enginu s možností volné rotace a vítaným prvkem je fakt, že se výměna zbraní, oblečení i vybavení přímo projeví na vzhledu hlavní postavy. Hard to be a God se odehrává v království zvaném Arkanar, kde se mixuje středověk s alternativní budoucností. Hráč ovládá pouze svoji vlastní postavu, přičemž zbylí členové party budou jednat podle vlastních motivů a vliv na jejich poslušnost má i způsob, jakým hlavní postava příkaz, či prosbu sdělí. Souboje ve hře jsou akční s možností provádět celou řadu speciálních útoků a kombo úderů, které mohou nepřátel buď rovnou zahubit, nebo jen připravit o ruku, či nohu. NPC postavy v herním světě se k hráči chovají i na základě sociálního postavení, což si musí hráč uvědomit a podle toho volit řeč i vzhled. Tvůrci zatím nemají stanoveno, které prvky se nakonec ve hře objeví a které ne. Stále ještě dochází k finalizaci konceptu ve spolupráci Borisem Natanovichem Strugatskym. Jakmile se objeví další informace, nebo první obrázky, tak vás samozřejmě budeme ihned informovat.