Historie vývoje polského Fallout Extreme
Vedle pseudo-3D Fallout: Brotherhood of Steel pro konzole PS2 a Xbox se před vydáním regulérního třetího dílu měl objevit ještě jeden Fallout, tentokrát s podtitulem Extreme. Na svědomí ho měla mít polská firma 14 Degrees East a vývoj probíhal v roce 2000. Svou postavu jste měli sledovat z pohledu třetí osoby a ve stylu Hidden & Dangerous spolu s ostatními postavami v partě plnit rozličné úkoly v apokalypsou stižené krajině. Hra naštěstí nikdy nespatřila světlo světa, neboť byla ve vývoji pouze několik měsíců, než byl celý projekt zrušen.
Proč naštěstí? Neboť by její předpokládaný neúspěch (podle Pawla Dembowskiho, tehdejšího zaměstnance polského CD Projektu, který hru viděl "v chodu" dost očividný) by mohl zazdít cestu k výtečnému třetímu dílu, nebo ho minimálně dost pozdržet. Jestliže se o Fallout Extreme chcete dozvědět více, směřujte své kroky na tuto polskou sajtu, kde se kromě příběhového pozadí dozvíte i některé zajímavé věci o samotných herních mechanikách zrušeného titulu.