Studio IO vysvětluje styl Kane & Lynch 2
Druhý díl akce Kane & Lynch na první pohled zaujal prakticky každého svým nekompromisním grafickým stylem a celkovým zpracováním, které se blíží spíš sledování nějakého nekvalitně natočeného, ale přesto mimořádně zajímavého videa na YouTube, než ke klasické střílečce z pohledu třetí osoby. Vysvětlení proč se tým IO Interactive odhodlal k tak razantní změně pro nás má, prostřednictvím stránky IncGamers, art director Rasmus Poulsen.
"Rozhodli jsme se naprosto zanevřít na klasické lesklé a vyhlazené textury, které vidíte v každé druhé hře. Naším cílem bylo vytvořit hru, ve které se pokusíme udělat co možná nejrealističtější prostředí. Samozřejmě bychom si jistě mohli dovolit nádherné město s lesklými vizuály, krystalicky čistými explozemi a nesmírně detailními scénami, ale to by byl přesný opak toho, co jsme s druhým Kanem a Lynchem chtěli docílit. Místo tvorby realistických bump map a spec map jsme začali dělat na mnohem syrovějších texturách, neuhlazených konceptech a hlavně na filtrech, které dále ozvláštní dění ve hře. Cílem bylo vytvořit jednolitost zážitku - nikoliv ho drobit na jednotlivé formy, ale říci hráčům i prostřednictvím naší grafiky, že tohle není hezká hra a neděje se v ní nic pěkného. Myslím, že se nám to docela povedlo".
Z letmého pohledu na trailery musíme říct, že záměr se tedy stoprocentně podařil a už se nemůžeme dočkat, až se nám finální hra dostane do tlapek.