Mafia II měla mít několik různých konců

30. červen 2010 10:32 / Jaromír Möwald / Novinky / Diskuze (5)

Co stojí za několikerým zdržením druhého dílu české hry Mafia jsme si mohli tak nějak domyslet z toho obrovského počtu zpráv, které k nám za poslední tři roky proudily. Nicméně, jedním z důvodů, které doposud nebyly vyřčeny, může být i nadměrné množství zakončení. Jak totiž odhalil Denby Grace, producent hry, původně měla mít Mafia II dokonce čtyři možné konce, kterých bylo možné dosáhnout na základě vašich rozhodnutí v průběhu hry. Tři z nich však nakonec byly zcela vyškrtnuty, a ačkoliv k nim průběh některých misí možná může směřovat, Mafia II vždycky skončí stejně, ať ji budete hrát tak, či onak. "V jednu chvíli jsme pro hru měli čtyři různé konce. Nicméně v jednu chvíli jsme všechna čtyři zakončení porovnali a zjistili jsme, že jen jedno jediné je skutečně bombastické a doslova hodné hry, jakou Mafia II je," vysvětluje Grace.

"Pořádali jsme různé focus testy a při nich jsme zjistili, že ačkoliv lidé hru dohrávají do konce několikrát, pocit uspokojení z jejího dokončení měli právě pouze v onom jednom případě." A než by se s tím vývojář rozhodli něco udělat, tak raději ostatní konce vyřadili ve prospěch toho nejoblíbenějšího. Což je určitě dobře, ačkoliv spousta z vás jistě bude lamentovat ve prospěch hry s otevřeným závěrem. Přeci jen, první Mafia nikdy nebyla tak úplně GTA, byť se jí k němu spousta lidí snažilo připodobnit, a to, co jí hnalo kupředu byl právě výborně napsaný příběh. Pokud se toho dočkáme i ve druhém díle, tak není nač si stěžovat.

Zdroj: Kotaku, IncGamers

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
3575108
luzer napsal 30. 6. 2010 v 14.22

Udělali dobře. Příběh má být jednotný a pořádný. Aspoň si o tom můžu povykládat s kamarádama. Když dohraju hru, očekávám že jsem viděl vše co si autoři na mě přichystali, ne abych byl zdeptaný že jsem něco neviděl.

Nahlásit nevhodný obsah

10228165
Leffi napsal 30. 6. 2010 v 12.40

Zas jako tak hroznou ztrátu bych to neviděl. Hlavně ať si hra zachová stejný nápad a ráz jako měla jednička.

Nahlásit nevhodný obsah

11172772
Bluemann napsal 30. 6. 2010 v 11.30

Stručně přeloženo-nestíhali jsme vývoj tak jsme se na nějaké děj ovlivnující volby vykašlali.Je to škoda,zrovna na tohle jsem se v te hre tesil,možnost se podílet na vývoji děje je jedna z největších předností videoher jakožto interaktivního media.Počítám že to bude jen jedna z mnoha věcí která musela být ze hry vyškrtnuta...

Nahlásit nevhodný obsah

20840791
bossrambo napsal 30. 6. 2010 v 11.18

rozhodně lepší než hru hrát 5 x znova a pak zjistit, že to vlastně mělo jen jeden konec.

Nahlásit nevhodný obsah

20824429
devos napsal 30. 6. 2010 v 10.56

A udělali dobře...

Nahlásit nevhodný obsah