Firma Stardock musí propouštět lidi
Nezávislé studio Stardock dlouho platilo za vývojáře, kteří naprosto přesně ví, po čem bude na herním světě poptávka a se svými hrami vycházeli hráčům vstříc. Ať už příznivými cenami, nebo naprostým ignorováním nejrůznějších digitálních ochran. Ne vždy je ale posvícení a i na Stardock dolehly těžké časy. Kvůli neúspěchu svého posledního projektu Elemental - War of Magic, který byl od samotného začátku sužován chybami technického rázu, bylo nuceno poprvé od roku 1998 propouštět zaměstnance.
Důvodem bylo to, že předpokládaný příjem z Elementalu měl pokrýt náklady rovnou třech dalších projektů. Realita však byla odlišná a aby studio vůbec mohlo přežít, tak bylo nuceno propustit několik lidí, stejně jako sloučit své dva týmy a soustředit práci pouze na dvě chystané hry. O budoucnost samotného studia se snad bát nemusíme, ale i na tomto příkladu je vidět, jak je herní scéna velmi vrtošivá. Jednu chvíli se se Sins of a Solar Empire vyhříváte na výsluní zájmu, abyste se lusknutím prstu ocitli na dlažbě.