Strategii King Arthur II oživí nové prvky
Pokračování RPG strategie King Arthur: The Role-playing Wargame nabídne slušné množství novinek. V obsáhlém rozhovoru se serverem HookedGamers to odhalil Viktor Juhász z maďarského studia Neocore, které za sérií stojí. „Hodně herních prvků z prvního dílu jsme změnili, ty oblíbené ale ponecháváme. Pohráli jsme si například s vybalancováním RPG a strategických elementů. Kampaň nabízí mnoho příležitostí, kde si RPG prvky užít, bitvy ale budou taktičtější.“
Vývojář se pak o nových herních prvcích rozhovořil detailněji: „Pro druhý díl jsme připravili mnoho novinek, například propracovanější hrdiny a management armády, kování artefaktů, diplomacii, létající fantasy monstra, boje s bossy a mnoho dalšího,“ uvedl Juhász. „Bitvy budou mít dvě úrovně – můžete bojovat jak na zemi, tak ve vzduchu. Létající jednotky jsou velmi rychlé a mohou bez problémů přelétávat nad překážkami, řekami nebo budovami. Hráčům to dává nové taktické možnosti.“ Tvůrci při tvorbě jednotek z obou stran silněji využijí bohatou britskou mytologii. „Představíme větší množství fantasy stvoření, můžete tak najmout například měňavce, chrliče nebo draky.“
Vedle herního systému se změn dočká i grafická stránka. „Pokračování používá úplně nový engine, který nabízí detailnější grafiku. Zajišťuje také obrovské bitvy 3 až 4 tisíc mužů najednou. Vylepšen byl rovněž pohyb jednotek, pathfinding a systém animací,“ uzavřel Viktor Juhász. První záběry najdete ve starším traileru, který pomocí Hrej TV přikládáme.