Battlefield 3 bez podpory modů
Ačkoliv jsme si mohli s druhým Battlefieldem svévolně hrát a upravovat si jeho obsah k obrazu svému, případně tedy vytvářet obsah úplně nový, třetí díl tuto možnost nenabídne. Všichni jsme byli oslněni detailní grafikou a fungující destrukcí. Právě engine jako takový, který byl velice dlouho laděn a optimalizován tak, aby jsme ho mohli vidět v kondici v jaké jsme jej viděli, neumožní hráčům vytvářet svůj vlastní obsah. Ta možnost samozřejmě existuje, ale vývojáři se ji nehodlají veřejně zpřístupnit, alespoň ne při vydání hry.
Patrick Sonderlund, víceprezident EA tuto skutečnost potvrdil pro německý server GameStar se slovy: "Ne, prozatím neplánujeme uvolnění modifikačního softwaru. Když se podíváte na Frostbite Engine a jeho komplexnost, bylo by pro lidi velice obtížné vytvářet modifikace," Toť otázka. Jak je známo, hráčská komunita je extrémně tvořivá a upřímně, nemáme strach o to, že by si dal někdo tu práci a vytvořil použitelný obsah do hry. Patrick dále potvrdil, že největší přkážkou je nutnost nastavení hladin destrukce. To všechno je ovšem otázka bádání a zjišťování. Přesto existuje šance na oficiální uvolnění modifikačních nástrojů, leč ne během vydání. Možná když budeme hodně nahlas prosit...