Project Eternity ukazuje herní přírodu
Pro samý Torment 2 bychom úplně zapomněli na atraktivní hru jménem Project Eternity. Vlastně je Tormentu docela podobná. Tvoří ji z části ti samí lidé, co původní Planescape Torment, především pak dvorní designér a scénárista Chris Avellone.
Project Eternity nyní vystupuje ze stínu kamarádské konkurence a ukazuje se na vůbec prvním gameplay videu. Neukazuje ale, jak se hra hraje. Zobrazí spíše zákonitosti grafiky a díky tomu si můžeme udělat základní představu o fantasy prostředí, ve kterém se Eternity odehrává.
Při práci na grafice se tvůrčí tým podle výtvarného ředitele Roberta Neslera zaměřuje na tři stěžejní prvky: na kvalitu, unikátnost a dynamiku. Onu třetí teoretickou vlastnost spatříte v praxi právě na videu. Dynamičnost grafiky spočívá v pohybu vegetace, v realtimovém denním a nočním cyklu s odpovídající změnou zvukového doprovodu a hra také dokonce (i když trošku legračně) simuluje vyschnutí říčního koryta.
Project Eternity je zatím pracovní název pro RPG klasického střihu, se kterým chtějí Obsidian Entertainment vdát hold klasickým dobrodružstvím jako je Baldur's Gate, Icewind Dale či zmíněný Planescape Torment.