Molyneux: S tiskem už mluvit nebudu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Molyneux: S tiskem už mluvit nebudu

Molyneux: S tiskem už mluvit nebudu

Vojta Dřevíkovský

Vojta Dřevíkovský

13. 2. 2015 12:21 5
Reklama

Designér božských strategii a notorická slibotechna Peter Molyneux prožívá perných pár dní, ale málokdo by řekl, že nezaslouženě. Poté, co Molyneux opustil vývoj Godusu pro práci na jiné hře a současný hlavní designer Godusu (mimochodem, původně pouze zapálený fanoušek hry) prohlásil, že hra s největší pravděpodobností nesplní všechno, co při Kickstarterové kampani nasliboval, si ještě britský Eurogamer přisadil s příběhem výherce Molyneuxovy hry Curiosity, na kterého se při vývoji Godusu tak trochu zapomnělo.

Molyneux ve svém zřejmě posledním interview říká, že své hry má rád a že je rád sdílí s ostatními, ale že s Godusem doplatil na neuvážené sliby, jejichž implementace do hry si žádá více času než si původně myslel. Souboje, multiplayer, role výherce Curiosity - to všechno nafouklo potřebu nejprve vytvořit patřičné technologie, jejichž vývoj také nějakou dobu trvá.

Molyneux věří, že do devíti měsíců by se měla hra konečně podobat tomu, co bylo na Kickstarteru slíbeno, i přesto, že to bude až tři roky po původním plánovaném datu vydání.

Molyneux: S tiskem už mluvit nebudu
i Zdroj: Hrej.cz

Ohledně kauzy Bryana Hendersona, jenž vyhrál Curiosity, Molyneux vysvětlil, že se to celé stalo kvůli odchodu člověka, který měl na starosti komunikaci s Hendersonem a nikdo jeho agendu nepřebral. "Abych byl upřímný, je to čirá neschopnost (...) Měli jsme se... Měl jsem se ujistit, že byl stále o všem informovaný."

Posledních pár dnů bylo pro Molyneuxe, jako pro viditelného člověka na internetu, dost těžkých, jelikož se na něj snesla nejen vlna kritky, ale také urážek a výhrůžek. "Lidé se kvůli mě tak naštvali, že vyhrožovali mně a mé rodině a já už prostě nemůžu v tomhle pokračovat (...) Miluju práci na hrách, je to můj život. Je mi ctí být součástí herního průmyslu ale chápu, že lidi štve, že pořád slyšejí můj hlas a mé sliby. Tak přestanu mluvit s médii a přestanu mluvit o hrách úplně. Vlastně vám dávám teď rozhovor jen v reakci na ty strašlivé a odporné tři dny. Upřímně si myslím, že jediná reakce na tohle je úplně přestat mluvit s médii."

Rozhovor božský designer uzavřel se slovy: "Myslím, že lidi už štve, že o mně pořád slyší. Štvalo je to už mnoho let. Tak víte co, skončili jsme."

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama