Zaklínač 3 dnes dostává první DLC

19. květen 2015 15:15 / Vojta Dřevíkovský / Novinky / Diskuze (14)

Počínaje dneškem se hráči třetího Zaklínače mohou těšit na pravidelné týdenní zásobování hry novým obsahem, který CD Projekt Red bude uvolňovat vždy po dvou balíčcích. Celkem 16 DLC bude do hry zdarma přibývat až do konce července.

První dvojice bude obsahovat nové brnění pro Geralta a jeho věrného koně Klepnu a také alternativní vousy a účes pro bělovlasého zaklínače.

Příští týden by přinést nový úkol, ve kterém budou hráči pátrat po ztracených hornících a také nový vzhled pro čarodějku Yennefer.

Obsah dalších DLC ještě nebyl oznámen, ale spíše bychom neměli očekávat žádné větší dodatky. Dvě pořádná rozšíření, Hearts of Stone a Blood and Wine, s novými lokacemi a celkem 30 hodinami nového obsahu dostane hra v průběhu v říjnu a v prvních měsících příštího roku. Obě rozšíření jsou součástí Expansion Passu, který lze pro krabicovou PC verzi koupit pouze na GOGu.

Zdroj: CD Projekt RED

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20875724
Figihohuhe napsal 20. 5. 2015 v 14.01

https://www.youtube.com/watch?v=W7d9HkhnIwk Downgrade is real :DD

Nahlásit nevhodný obsah

20792015
TomKQT napsal 20. 5. 2015 v 12.06

To je ale fakt tak nějak divně brzo... Není logičtější pomocí DLC prodlužovat herní dobu hráčů a oživovat/přiživovat jejich nadšení pro hru? Teď snad většina hráčů ani nepozná, že je ve hře něco nového - protože je pro ně všechno nové :)

Nahlásit nevhodný obsah

20874167
fortrens napsal 20. 5. 2015 v 03.03

Toto je skvělé.... Když do hry nic nepřidávají, lidé nadávají.... Když dají placená DLC, lidé nadávají.... Když dají free DLC, lidé nadávají.... hlupáci :))

Nahlásit nevhodný obsah

20814464
Pidalin napsal 20. 5. 2015 v 02.04

TheSibep: No pokud bude v budoucnu ten FOV takhle extrémní tak nás to asi všechny donutí si sednout dál od monitoru a nebo hrát na TV z velký dálky. Ale to si pak rovnou můžu pořídit tu konzoli. :-D Štrachání v .cfg souborech už mě taky unavuje, bohužel ale je to v novejch hrách čimdál nutnější pro kvalitní požitek ze hry bez balastu. On ten FOV se počítá podle velikosti úhlopříčky a vzdálenosti jakou od toho člověk je a těch tak 60 - 70 je hodnota vhodná pro hraní na velký obrazovce z větší vzdálenosti. Prostě zjednodušeně řečeno je to konzolárna jak prase a vývojáři se tim ještě snažej snížit HW nároky i když jak jsem řikal vliv na FPS to má minimální, pokud se to někomu seká s FOVem 90 tak se mu to bude sekat i s 60 takže tohle prostě nechápu proč to tam dávaj i na PC. Někde jsem slyšel názor od někoho že hraje s nízkym FOVem protože má v mulťáku vyšší zoom u míření. No to je teda fakt bomba. Tak já zahodim orientaci v prostoru a požitek ze hry na úkor zoomu při pohledu přes mířidla. :-) Lidi jsou fakt hrozný hovada. Ne nadarmo profi hráči maj FOV naopak třeba 120 aby viděli naopak co nejvíc. K čemu mi je že mam zoom když nejsem schopnej toho nepřítele chytit do monitoru aby mi neutíkal za okraj obrazovky. :-D Ale hlavně jde o ten pocit, na to jaký to má výhody kašlu, já chci mát dobrej pocit z pohybu v prostoru a to mam jedině když je fov 90 - 110. Ne míň a ne víc. Zkreslený kraje jak někdo poznamenal, to je pravda při hodně vysokym FOVu třeba 120 ale periferní vidění v reálu je taky zkreslený, je to jenom pro orientaci v prostoru, když chci něco vidět pořádně tak se tam tou myší musim natočit. Ale při 90 nebo 100 ještě žádný viditelný zkreslení neni.

Gamepad jsem zkoušel už tolikrát a vždycky jsem to po chvíli zahodil. Vubecd jsem nebyl schopnej si zapamatovat co který tlačítko dělá a běžný klávesový zkratky ve hrách na vykukování za rohy a podobně jsem nebyl schopnej používat na gamepadu. prostě jsem tam ty prsty nedokázal správně poskládat. Já hraju na myši a klávesnici přes 10 let a za tu dobu jsem měl gamepad v ruce jestli 3x tak je to moc, takže na to si prostě nezvyknu ze dne na den. :-)
Ale možná tomu ještě dam šanci. Ve hrách už dneska neni ta luxusní myš jako kdysi že někam škubnu a mířim tam. V dnenších hrách je pohyb myší často línej a nepřesnej a navíc ještě je tam často input lag a prodleva v reakcích myši takže největší výhody myši (okamžitý zamíření kamkoliv) už se vytrácí. Když je v novym wolfovi klávesová zkratka na otočku o 180° která je pomalejší než otočení myší tak to už si řikam že je fakt na čase zvážit jestli to má do budoucna smysl ta myš když s ní nepočítaj.

Ale budoucnost vidim pozitivně co se FOVu týče. Poslední dobou to nastevní ve hrách často je, i když třeba jenom max 80 ale lepší než drátem do oka. Ale hlavně se blíží doba multimonitorovejch řešení a virtuálních realit a zahnutejch monitorů a vývojáři na to budou muset zareagovat. Nemůžeme hrát na 3 monitorech s FOVem 60° to je prostě nesmysl. Vývojáři se musej přizpůsobit. Jenomže oni jsou líný jak prase, než aby vymodelovali pořádně celou ruku se zbraní tak nastavěj radši FOV tak aby nebylo vidět že ta ruka visí ve vzduchu.

Editováno: 20. 05. 2015 v 02.12

Nahlásit nevhodný obsah

20872480
TheSibep napsal 20. 5. 2015 v 01.14

Pidalin:Souhlasím, FOV je tak trochu základ, LL bylo první FPS, které jsem dojel na na gamepadu, byla to dřina, ale teď už jedu nějak tak všechno i Wolfa jsem projel na gamepadu. Nejdřív jsem byl totálně proti a jel všechno na klávesnici a myši. Dneska prakticky už výjimečně. Bohužel je čím dál tím víc her zprasených díky portům na multiplatformovému systému, který upřednostňuje především konzole. Nejvíc mě vadí akcelerace myši, hledání v ini souborech co upravit aby se to dalo rozumě ovládat. Na game pad jsem si pořádně zvyknul až po Destiny, DS a teď Bloodborne. Na druhou stranu zrovna u Evil Within, posunutí FOV trochu kazí tu atmosferu, ale taky jsem ho jel na 65 - 70.

Nahlásit nevhodný obsah

20814464
Pidalin napsal 19. 5. 2015 v 23.11

TheSibep: U Metra LL jsem strávil víc času googlenim jak zvýšit FOV než hranim. Jsem si tam připadal jak s dalekohledem na očích, nízkej FOV se dá přežít u her co se odehrávaj na otevřenym prostranství, ale u koridorovejch her je mi z toho na blití a vubec se v tý hře neorientuju. Stačí trochu rychlejc zahejbat myší a vubec nevim kde jsem protože je všechno přizoomovaný jak přes dalekohled. Takhle extrémě nízkej FOV jsem snad ve hře ještě neviděl. Tohle jenom podtrhuje to celkový příšerný technický zpracování. Naproti tomu Metro 2033 to je takovej Crysis roku 2010. Hratelnost a ovládání luxusní pcčkářský, grafika nádherná, žádný post efekty, všechno pěkně ostrý a opravdu hardwarově počítaný. Naproti tomu LL je rozmazaná blitka s konzolovym ovládánim a tak nízkym FOV úhlem že se to nedá hrát. Nechápu proč ten nízkej fov dělaj, FPS to přidá tak málo že se do dá považovat za chybu měření tak proč proboha? Kvůli konzolím aby měli hru přiblíženou když koukaj z dálky? Asi nejspíš. U konzolovejch her je standard 60° a u PCček je ideální tak 90. Metro LL mělo defaultně asi 50° což je absolutně nehratelný.

Tady máš porovnání co je při jakym úhlu vidět http://cdn.vanillaforums.com/eso.vanill…

tak si odvoď jak vypadá hodnota 50° to se fakt nedá hrát.

Editováno: 19. 05. 2015 v 23.19

Nahlásit nevhodný obsah

20872480
TheSibep napsal 19. 5. 2015 v 22.02

Tak to já jsem byl z Metra LL, unešenej od začátku až do konce, je pravda že padla za víkend, ale o to víc jsem se vcítil do hlavního hrdiny. 2033 jsem minul, ale dlouhou dobu se na něj chystám a určitě ho nevynechám. Dobrá sada DLC byla u Dishonored a vlastně i u Skyrimu. Ale až na vyjímky se k dohraným hrám moc nevracím, když tak už jen z nostalgie, nebo díky krátké hrací době jako nový Wolfestein NO, kterou jsem si rád prošel dvakrát. Z pohledu DLC a rozmanitosti za co všechno můžete utratit peníze asi vede COD, klobouk dolu před těmi co jsou ochotni zaplatit za dodatečný obsah.

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 19. 5. 2015 v 21.58

Pidalin: Možná opravdu upadla.
V principu jde o protipirátskou ochranu: Piráti na udržení aktuální verze musí věnovat více úsilí a torrenty budou zahlcené nekompletními verzemi.
Druhá věc je marketing: Zajistí to, že se o hře bude mluvit ještě pěkných pár týdnů po vydání.

Nahlásit nevhodný obsah

20814464
Pidalin napsal 19. 5. 2015 v 19.20

Ona by jim vypalovačka upadla kdyby to dali do tý hry rovnou. :-D

tondavon: LL byla sama o sobě hodně strašná hra. Úžasná atmosféra prvního dílu byla z velký části pryč a nádherná realistická grafika taky. Hardwarový efekty nahradily post efekty a třeba venku na povrchu bylo všechno uplně totálně rozmazaný že se to skoro nedalo hrát. Ňáký DLCčka do toho fakt ani nemá smysl strkat. Připadá mi že ta grafika ve hrách šla do předu do toho roku 2007 a od tý doby hodně klesá, samej post efekt ale detajlní textury jako ve Stalkerovi nebo v prvnim Metru aby člověk pohledal.....

Editováno: 19. 05. 2015 v 19.23

Nahlásit nevhodný obsah

20867810
tondavon napsal 19. 5. 2015 v 19.17

TheSibep: Metro Last Light ani nepripominej, pred par tydnama jsem to dohral a tak ZABUGOVANY DLC JSEM JESTE NEVIDEL!!! Strasny. Slo to okamzite z disku + podle me ta hra je strasna iv zakladu :D

Nahlásit nevhodný obsah

20872480
TheSibep napsal 19. 5. 2015 v 17.30

Rudla: Ono to máš jedno, jindy je to už v základu hry a vlastně to pak odemkneš jenom klíčem nebo season pasem. Někdy to do hry přidá zajímavý obsah viz. Evil Within, jindy je to úplně o ničem např. Metro Last Light.

Nahlásit nevhodný obsah

20875790
g2664065 napsal 19. 5. 2015 v 17.14

Taky to nemám rád, ono je to o tom, ten úkol už jsem minul nebo se někam musím vrátit, nezmění celou budoucí hru, nepřicházím o něco důležitého, atd. Jasně tyhle zdarma jsou o ničem. Ale ty normální už prudí, samozřejmě i cenou. :-)

Nahlásit nevhodný obsah

20846931
Lynch napsal 19. 5. 2015 v 16.18

Rudla: Když je to zadarmo, tak v tom problém nevidím.

Nahlásit nevhodný obsah

20863219
Rudla napsal 19. 5. 2015 v 16.12

Páni, není nad to vydat DLC hned v den vydání hry...působí to tak...divně.

Nahlásit nevhodný obsah