Blizzard vylepšil tick rate v Overwatch
Overwatch je po svém zaběhnutí hodnocen jako velice kvalitní a vyvážená multiplayerová akce, není však bez chyb. Vývojáři z Blizzardu tak trochu potají upravili například tick rate a vypadá to, že komunikace se serverem v obou směrech probíhá v tuto chvíli již šedesátkrát za vteřinu.
Pokud multiplayerovky příliš nehrajete, pravděpodobně vás tick rate nezajímá, pro kompetitivní hráče jde ale o stejně důležitou veličinu jako frekvence snímků. Nejde snad o to, že by postavy po mapě poskakovaly, větším problémem je chybné vyhodnocování zásahů, kde rozhoduje přesnost a rychlost. Pokud hra není schopná komunikovat se serverem dostatečně rychle, může se hráči zdát, že svého protivníka trefuje, ale ve skutečnosti se tak děje se zpožděním nebo vůbec.
Doposud byl tick rate nastaven v poměru 60/20 mezi odezvu od serveru a přijetí žádosti ze strany klienta. Podle nového měření je ale všechno vyváženo a hraní Overwatch je opět o něco příjemnější. GG Blizzarde!