Legion asi zdvojnásobil počet hráčů WoW
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Legion asi zdvojnásobil počet hráčů WoW

Legion asi zdvojnásobil počet hráčů WoW

David Plecháček

David Plecháček

5. 10. 2016 08:21 5
Reklama

Kolem World of Warcraft se dějí zmatky. Legion, nový datadisk, který vyšel na konci srpna, totiž ke hře přilákal několik milionů hráčů. Problém je ale v tom, že máme rádi přesná čísla - a na těch se evidentně neshodnou ani v Blizzardu.

Všechno rozpoutal polský magazín Pixel. Tamní redakce si sjednala rozhovor z herním designérem WoWka Tomem Chiltonem, který povídal, povídal, a napovídal toho možná až příliš. „V současné době máme přes deset milionů předplatitelů,“ řekl. Tahle věta stačila.

Herní média v tu chvíli spustila pohotovost. Poslední údaje z loňského listopadu totiž počítaly s pěti a půl miliony (od té doby Blizzard žádná čísla neuveřejnil), což by prakticky znamenalo, že Legion přitáhl ještě jednou tolik (staro)nových hráčů. Když to porovnáme s posledním datadiskem, můžeme si vzpomenout, že po vydání Warlords of Draenor počet aktivních hráčů prakticky nestoupl a číslo se ustálilo na 5,6 milionech hráčů.

Jenže Legion měl nakročeno jinak - více než dobře. Vždyť samotný Blizzard potvrdil, že v den zahájení prodejů se ho prodalo přes 3,3 milionů, což je více, než se povedlo v tomto ohledu nejlepšímu datadisku Cataclysm. Že by Legion pro sérii znamenal až takový úspěch? To je otázka, na kterou neznáme odpověď dosud.

Do hry totiž vstoupil Blizzard jako takový. O potvrzení se totiž přihlásil server Polygon, kterému se dostalo takovéto odpovědi: „Naše politika trvá už skoro rok, a po celou dobu nebudeme říkat přesná čísla našich hráčů, předplatitelů. Tom tuto politiku během rozhovoru nijak neporušil.“

Jenže co vlastně Tom Chilton tedy řekl? Snaží se Blizzard zahladit stopy a zahrát celou situaci do autu, jako by se nic nestalo? Zajímavou, a hlavně nezodpovězenou otázkou, zůstává, proč by se takto skvělými čísly Blizzard nepochlubil sám? Třeba se v dalších dnech dočkáme rozuzlení.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama