„Reboot Homefrontu jsme vydali moc brzy“
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka „Reboot Homefrontu jsme vydali moc brzy“

„Reboot Homefrontu jsme vydali moc brzy“

David Plecháček

David Plecháček

23. 11. 2016 13:10 4
Reklama

Možná si pamatujete na Homefront: The Revolution. Na „ničím zajímavý podprůměr, který si nezaslouží vaši pozornost, čas ani peníze“. Stejně jako u nás v redakci, ani ve světě neudělal díru do světa. Paul Nicholls z vydavatelství Deep Silver, které za hrou stojí, v rozhovoru pro MCV prohlásil, že její vydání se zbytečně uspěchalo a proto dopadla tak nevalně.

Střílečka, jejíž základní premisou je světová dominance KLDR, vyšla v květnu, a byť u sebe nenese žádnou číslovku, jedna se o druhý díl. Lidé ze studia Dambuster, respektive z vydavatelství Deep Silver, chtěli vytvořit reboot nemastného a neslaného Homefrontu, který by byl ve všech ohledech lepší než jeho předchůdce. Nu, bohužel se nepovedlo, což podkládají i průměrná hodnocení na Metacritic, které se napříč platformami točí okolo padesátky.

Deep Silver se od posledního Homefrontu leccos naučili. Jak říká Paul Nicholls, absolutní prim na současném trhu hraje kvalita výsledného produktu. Pokud v něčem pokulhává, nemá šanci na sebemenší úspěch. „I některé větší IP s tím v mnoha ohledech zápasí,“ dodává.

„Homefront nám dal cenné lekce, v tom, jak máme pokračovat dál. A nejde jen o kvalitu našich produktů, ale třeba i o to, kdy je vydat,“ říká. „Studio Dambuster udělalo skvělou práci. To, co celý tým odvedl, jak celou hru postupně opravili to hodně změnilo pohled hráčů na naši hru,“ popisuje nové status quo.

De facto tím totiž říká, že doba, ve které hra obdržela takové známky, o jakých jsme psali výše, je dávno pryč. Nicholls k tomu dodává: „V porovnání s tím, jaké to bylo při vydání hry, dostáváme pozitivní feedback, a právě proto je to načasování, kdy je hra připravená na vydání, je pro nás asi největší lekcí.“ dodal. Dáte hře, která u nás dostala 2 z 5, ještě šanci?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama