Molyneux by chtěl udělat Fable IV
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Molyneux by chtěl udělat Fable IV

Molyneux by chtěl udělat Fable IV

Jiří Bigas

Jiří Bigas

25. 11. 2016 10:26 3
Reklama

Slavný herní designér Peter Molyneux se nechal slyšet, že by rád udělal Fable IV. Prohlásil to v rozhovoru pro Oficiální Xbox magazín, který publikoval web GamesRadar. Autor kultovních hitů jako Populous, Syndicate, Theme Park nebo Dungeon Keeper má sice v posledních letech dost kontroverzní pověst kvůli neschopnosti realizovat opakovaně své megalomanské vize, ale plnohodnotné pokračování série Fable by si určitě fanoušci nechali líbit.

Na otázku, zda si myslí, že značka Fable je u konce s dechem, odpověděl, že je šílené, že na Fable IV dosud nedošlo. Molyneux prohlásil, že by chtěl čtvrtý díl udělat a studio se o to pokusilo. Pokud by ale měl v budoucnu s tímto plánem uspět, musel by dát znovu dohromady původní tým.

Molyneux, jenž se už v minulosti třeba zapřísahal, že nebude mluvit s médii o hrách a svých ambiciózních plánech, protože bývá hráči přezdíván třeba notorickou slibotechnou, se ale podělil i o to, v čem si myslí, že bylo dnes už neexistující studio Lionhead výjimečné. To založil v roce 1996 po svém odchodu Bullfrogu, u jehož zrodu v roce 1987 rovněž stál. Lionhead v roce 2006 koupil Microsoft a občas pro něj bylo obtížné vyrovnat se s některými specifiky.

Molyneux v rozhovoru poukazuje třeba na osobitý britský smysl pro humor, který je často politicky nekorektní a odrazil se i v sérii Fable. Autoři si nelámali hlavu věcmi, jako byly prostitutky nebo sňatky osob stejného pohlaví. Microsoft byl ale podle známého designéra zděšený a snažil se, aby nikoho obsahem titulů neurazil.

Molyneux opustil Lionhead a Microsoft v roce 2012 a založil další tým - 22Cans. V posledních letech ale držitel Řádu britského impéria není ani zdaleka tak úspěšný jako kdysi. Zlaté období Bullfrogu skončilo v druhé půlce devadesátých let a už v Lionheadu měl kromě úspěchů jako Fable nebo Black & White na svědomí také třeba prapodivný a přehnaně komplikovaný prototyp Project Milo. Ve studiu 22Cans pak stále na velký hit čeká a za sebou má nejednu prohru. Namátkou třeba Curiosity nebo Godus, které přesně naplňují pověst přemrštěných a neuvážených slibů, které Molyneux není schopen nakonec realizovat.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama