FPS modul pro Star Citizen přichází
Všem detaily sledujícím vesmírným občanům jistě neunikl fakt, že Star Citizen aktuálně obdržel objemný patch. Pokud jste tuto změnu ale nepostřehli, tak určitě zavítejte na Reddit, kde si můžete přečíst novinky aktualizace nesoucí označení 2.6.0 a kde se také můžete dočíst o tom, že do hry konečně zavítala hratelná verze FPS modulu hry, takzvaného Star Marine, jenž měl původně spatřit světlo světa již minulý rok.
Nutno však podotknout hned zkraje, že tento patch není přístupný ještě všem hráčům – nejprve je na programu dne testování a z toho důvodu aktualizace zamířila zatím pouze na PTU (testovací) servery, a tedy ke hráčům, kteří jsou součástí tohoto programu. Tam pak za trpělivost a shovívavost s testováním novinek autoři nabízí dvě mapy a dva herní režimy (deathmatch a klasické souboje o kontrolní pozice) do modulu, ve kterém si hráči mohou zařádit v rámci klasického FPS žánru. Pokud tedy máte tu možnost a novinku této ambiciózní akce vyzkoušíte, tak se o své dojmy určitě podělte v diskuzi.
Vedle této atraktivní novinky pak aktualizace přidává čtyři nové typy lodí, čtyři čerstvé varianty stávajících korábů a navrch samozřejmě také velké množství optimalizací i oprav, jejichž výčet je k nalezení na citovaném vláknu na Redditu.
Celkově pak hra zatím roste sympatickým tempem, celkové ambice z ní však prozatím činí těžko uchopitelný moloch, jehož vývoj může buďto skončit v živoucí podobě fantastické simulace kolonizátora vesmíru a zdatného cestovatele, anebo velkým fiaskem. Vzhledem k vybraným financím (již přes 3,5 miliardy korun) a projevené důvěře fanoušků však pevně doufáme, že správně bude ona první možnost.