PC beta Destiny 2 bude od konzolí odlišná
Do vydání Destiny 2 stále ještě pár týdnů zbývá a v Bungie tedy se hrou něco bez přestání ještě kutí a posouvají vývoj nadále kupředu. A dnes se konkrétně dozvídáme o tom, jakým způsobem se hra vyvíjela od uplynulé betaverze konzolové verze a jak se na základě zpětné vazby i přímého sledování hráčů bude odlišovat PC verze hry v rámci další nadcházející bety.
Změny se pochopitelně týkají primárně on-line složky hry (a připomenout si můžete nedávný on-line trailer) a blíže je již představuje obsáhlý příspěvek na webu hry. Ten zároveň funguje i jako lákadlo právě k onomu nadcházejícímu betatestu PC verze hry. Ten přitom v případě předběžného přístupu začne již 28. srpna.
Ty největší a nejzásadnější novinky hráči pocítí v rámci matchmakingu, a to jak v režimu quickplay, tak i v rámci kompetitivní složky hry, nově to však budou dvě oddělené větve a každá se bude vyvíjet odlišně.
To konkrétně znamená to, že matchmaking pro quickplay bude klást méně důrazu na vyhledávání hráčů s obdobnými zkušenostmi a bude na základě toho také podstatně rychlejší.
Nemělo by docházet k tomu, že se začátečníci střetnou s ostřílenými veterány.
Naproti tomu matchmaking pro kompetitivní složku hry bude o něco pomalejší, na oplátku se však hráčům dostane ujištění, že by měli být do hry zařazeni na základě svých (podobných) schopností a nemělo by docházet k tomu, že se začátečníci střetnou s ostřílenými veterány.
Vedle toho ve hře byla opravena řada chyb, mezi něž patřily kupříkladu nekonečné granáty či rovněž nekonečné superschopnosti. Stejně tak třída Warlock nově nabídne ve srovnání s druhými identický dosah útoků na blízko. V minulosti a v případě konzolové bety měli tito bojovníci dosah ve srovnání s ostatními třídami o něco delší.
Chybět pak nesmí ani řada úprav a optimalizací, kam spadá například rychlejší nabíjení superschopností, silnější granáty v PvE režimech a navrch také rychlejší zisk nábojů, a to rovněž v PvE režimech.
Příspěvek pak ještě shrnuje otázku kompatibility s aplikacemi třetích stran a se softwarem určeným pro nahrávání, streamování a s programy zobrazujícími statistické údaje. Zde platí dříve zmíněné, aplikace využívající jakoukoli podobu overlaye budou omezené, neboť údajně používají stejnou metodu jako hacky (a bezpečnost a kvalita zážitku všech zúčastněných je koneckonců až na prvním místě). Se streamováním jako takovým by ale problém být pravděpodobně neměl, jen zde opět platí omezení pro overlay. K tomu pak Bungie ještě dodávají, že Destiny 2 bude mít vlastní možnost měření snímků za vteřinu.
Tak jako tak to bude právě beta PC verze hry, jež všechna tato omezení a specifika předvede, takže moudřejší budeme již za pár týdnů.
Plnou verzi hry pak můžete předobjednávat na Xzone, kde lze nalézt nejen sběratelské edice hry, ale také řadu doprovodných předmětů.