PC beta Destiny 2 bude od konzolí odlišná

11. srpen 2017 13:23 / Honza Konfršt / Novinky / Diskuze (7)

Do vydání Destiny 2 stále ještě pár týdnů zbývá a v Bungie tedy se hrou něco bez přestání ještě kutí a posouvají vývoj nadále kupředu. A dnes se konkrétně dozvídáme o tom, jakým způsobem se hra vyvíjela od uplynulé betaverze konzolové verze a jak se na základě zpětné vazby i přímého sledování hráčů bude odlišovat PC verze hry v rámci další nadcházející bety.

Změny se pochopitelně týkají primárně on-line složky hry (a připomenout si můžete nedávný on-line trailer) a blíže je již představuje obsáhlý příspěvek na webu hry. Ten zároveň funguje i jako lákadlo právě k onomu nadcházejícímu betatestu PC verze hry. Ten přitom v případě předběžného přístupu začne již 28. srpna.

Ty největší a nejzásadnější novinky hráči pocítí v rámci matchmakingu, a to jak v režimu quickplay, tak i v rámci kompetitivní složky hry, nově to však budou dvě oddělené větve a každá se bude vyvíjet odlišně.

To konkrétně znamená to, že matchmaking pro quickplay bude klást méně důrazu na vyhledávání hráčů s obdobnými zkušenostmi a bude na základě toho také podstatně rychlejší.

Nemělo by docházet k tomu, že se začátečníci střetnou s ostřílenými veterány.

Naproti tomu matchmaking pro kompetitivní složku hry bude o něco pomalejší, na oplátku se však hráčům dostane ujištění, že by měli být do hry zařazeni na základě svých (podobných) schopností a nemělo by docházet k tomu, že se začátečníci střetnou s ostřílenými veterány.

Vedle toho ve hře byla opravena řada chyb, mezi něž patřily kupříkladu nekonečné granáty či rovněž nekonečné superschopnosti. Stejně tak třída Warlock nově nabídne ve srovnání s druhými identický dosah útoků na blízko. V minulosti a v případě konzolové bety měli tito bojovníci dosah ve srovnání s ostatními třídami o něco delší.

Chybět pak nesmí ani řada úprav a optimalizací, kam spadá například rychlejší nabíjení superschopností, silnější granáty v PvE režimech a navrch také rychlejší zisk nábojů, a to rovněž v PvE režimech.

Příspěvek pak ještě shrnuje otázku kompatibility s aplikacemi třetích stran a se softwarem určeným pro nahrávání, streamování a s programy zobrazujícími statistické údaje. Zde platí dříve zmíněné, aplikace využívající jakoukoli podobu overlaye budou omezené, neboť údajně používají stejnou metodu jako hacky (a bezpečnost a kvalita zážitku všech zúčastněných je koneckonců až na prvním místě). Se streamováním jako takovým by ale problém být pravděpodobně neměl, jen zde opět platí omezení pro overlay. K tomu pak Bungie ještě dodávají, že Destiny 2 bude mít vlastní možnost měření snímků za vteřinu.

Tak jako tak to bude právě beta PC verze hry, jež všechna tato omezení a specifika předvede, takže moudřejší budeme již za pár týdnů.

Plnou verzi hry pak můžete předobjednávat na Xzone, kde lze nalézt nejen sběratelské edice hry, ale také řadu doprovodných předmětů.

Zdroj: Eurogamer.net, Bungie.net

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20866316
Wumitai napsal 11. 8. 2017 v 15.31

Minstriel: ale od toho patche co zníčil útočné pušky, to začalo drhnout

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 11. 8. 2017 v 15.19

Wumitai: 736 hodin zábavy je dost.

Nahlásit nevhodný obsah

20872480
TheSibep napsal 11. 8. 2017 v 15.02

Wumitai: To je dost, máš pravdu, já mám od posledního zapnutí 1244h. Prakticky jsem skončil po vydání wrath of the machine. Posbíral vše co se dalo. Pak jsem se na cca 2 měsíce odmlčel a vrátil se asi měsíc po úpravě starých raidů. Opět jsem se chvilku zasekl. Každopádně souhlasím s tím, že např. po vydání TTK neměl člověk nic dalšího. Arény bez lootu, staré Raidy na nízkém LVL. Tehdy se chodil vlastně jenom Kings Fall. A moc dobře si vzpomínám, že to hodně lidí vzdalo. Když se po 40 runu nedočkalo tíženého gearu. Doufám, že se tohle nebude objevovat i ve dvojce. Jak říkám, těším se, ale rozhodně nejsem na hypovaný jako u jedničky. Tam jsem si splnil sen podobného zasazení jako byl Guardins of Galaxy.

Nahlásit nevhodný obsah

20866316
Wumitai napsal 11. 8. 2017 v 14.25

TheSibep: pro mně jo, věnoval sem tomu přes sedm set hodin, hrál sem všechno možný, hrál sem za všechny tři postavy, u každé sem měl to svoje a vlastně sem ze hry odešel v červnu, chyba měl sem odejít dřív. přesněji sem tomu věnoval 736 hodin, to je docela dost ne ?

Nahlásit nevhodný obsah

20872480
TheSibep napsal 11. 8. 2017 v 14.19

Wumitai: To bych tomu nevyčítal. Já mám Destiny rád. První díl jsem už smazal a čekám na dvojku. Tahle hra není pro vlka samotáře. Alespoň pro mě je to možnost si zase pokecat s kamarády, zajít raidy, užít si společnou zábavu. Nedovedu si představit, že by člověk hrál jenom sám a neužil si raidy. Destiny jako všechny MMORPG začíná až po dohrání. Na druhou stranu už teď cítím, že to bude takové Destiny 1.2, uvidíme až to vyjde. Každopádně si jej rád pořídím a těším se na nové zážitky v tomto universu.Odkaz na naší grupu https://www.the100.io/groups/1408.

Editováno: 11. 08. 2017 v 14.19

Nahlásit nevhodný obsah

20866316
Wumitai napsal 11. 8. 2017 v 14.05

Jo, jo já sem v jedničce Destiny, byl tak nabušený že sem dával čtyřicet zabití jen tak a odměna byla kulový, týpek co byl poslední měl tři zabití a deset úmrtí, dostal zlatou zbraň a zlaté brnění, a to nebylo jenom jednou, takže na Destiny 2 prostředníček a kulometná salva nadávek, téhle hře vůbec nevěřím a ostatní hráče varuji, dejte si pozor, aby jste pak neměli v sobě pocit prázdného nenaplnění a vzteku, protože tomu věnujete sedm set hodin a hra se na vás vykašle.

Nahlásit nevhodný obsah

20872480
TheSibep napsal 11. 8. 2017 v 13.53

Částečně je to dobře, všichni si zahrají. Na druhou stranu, odpadá potřeba zlepšování svého vlastního skillu. Učit se, učit se, učit se! Osobně jsem v tabulkách v D1 na prvním až třetím místě a to pořád do kola. Pak si zahraji s kamarády, co chodí i Trials of Osiris a dostávám v klasickém PVP čočku a místo padne pod 5 příčku. Tzn. možná by mohl být matchmaking trochu více benevolentnější a házet vás i k hráčům co mají třeba o 3/10 lepší KD.

Nahlásit nevhodný obsah