Greene komentuje úspěch Epicu s Fortnite

26. březen 2018 14:27 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (1)

Teď není větších rivalů, nežli Fortnite a PlayerUnknown's Battlegrounds. Obvykle se oba tábory příliš nekomentují a každý se soustředí sám na sebe a na to, aby byl pro hráče atraktivnějším, Brendan Greene ze studia Bluehole ale tentokrát udělal výjimku a na otázku na Fortnite odpověděl.

Samotný PlayerUnknown, tedy Brendan Greene, v těchto dnech příliš rozhovorů nedává. A když, týkají se své hry. Na GDC 2018 ale udělal výjimku a okomentoval Fortnite. „Mám na něj spousty názorů,“ začal. „Ale ve zkratce, je dobrý. Respektive je dobře, že žánr battle royale roste a že Fortnite se svým battle royale režimem šíří zkušenosti s tímto žánrem. Je dobře, že žánr roste, vážně,“ říká.

Pochopitelně se nabízí otázka na srovnání obou her, především ve chvíli, kdy se zdá, že má Fortnite navrch, ale Greene se do těchto kruhů nechtěl vůbec pouštět: „Čas od času se mě na to někdo zeptá, například jak této nové konkurenci budu čelit? Dělo se to ve chvíli, kdy se PUBG objevilo a vytlačovalo H1Z1. Nebo když nám tehdy vyšlo H1Z1 a vytlačovalo Armu 3. Nikdy jsem ty konkurenční hry ale pohřbít nechtěl, nechtěl jsem k tomu přistupovat tak, že jsme lepší než oni,“ dodává dnes s odstupem.

Vývojáři jsou více méně přátelská skupina, jak Greene říká, nehrají spolu žádné skutečné battle royale, kde by měl přežít jen jeden z nich, ten nejlepší a nejsilnější. „Vždycky jsem bojoval proti předsvědčení druhých, že chci konkurenci zničit.“ Greene na pódiu později znovu zopakoval, že je jedině dobře, že tyto vody prozkoumává stále více lidí a studií obecně, a že je více hráčů, kteří tyto hry budou následně hrát.

Samozřejmě se Greene nikdy nedostal do druhé pozice. Ať už stál v čele vývoje H1Z1, nebo pozdějí PUBG a své H1Z1 de facto pohřbíval, vždy byl on tím člověkem, který měl navrch. Tentokrát je situace přibližně vyrovnaná, ale asi nejvíce hrozí, že Greene nebude se svou hrou tím produktem číslo jedna. Navíc, jak sám dodává, letos tento žánr výrazně poroste. Je ale evidentní, že je tu prostor pro více her než v minulosti. Více her než pro jednu jedinou.

Zdroj: WCCFTech

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20862477
IDKFA napsal 29. 3. 2018 v 19.20

První odstavec pod perexem „A když, týkají se JEHO hry.“ ;)

Jinak to sám PlayerUnknown pěkně okomentoval ve videu pro Noclip ( https://www.youtube.com/watch?v=4e9EjExsMvI ) ve smyslu: „Sakra, vždyť děláme práci snů - děláme hry! Tak co budeme řešit nějakou konkureci.“

Nahlásit nevhodný obsah